دهن‌کجی روباه پیر ادامه دارد

دیپلمات انگلیس گفت: ایران باید برای رفع کامل تحریم‌های سازمان ملل و … نشان دهد رفتار مخربش در منطقه تغییر کرده است.

دهن‌کجی روباه پیر ادامه دارد

به گزارش ۸دی، نماینده انگلیس در سازمان ملل بار دیگر ایران را متهم به ارسال سلاح به سوریه و حزب الله نمود.

به گزارش فارس به نقل از «وبگاه دولت انگلیس»، مثیو ری‌کرافت در بخشی از سخنان خود در سازمان ملل متحد با اشاره به اجرای برجام و بهبود روابط ایران و انگلیس در ابعاد تجاری مدعی شد که ایران کمک‌های مالی و نظامی را به حزب الله و حکومت سوریه ارسال می‌کند.

ری‌کرافت در سخنان خود گفت که این اقدام‌ها نشان می‌دهد که ایران بغرنج کردن اوضاع تا رفع آن را انتخاب کرده است و این راه اطمینان سازی نیست.

وی در ادامه افزود، ضرورت دارد ایران گام‌های شفافی را برای تعامل در منطقه در سال جاری بر دارد. ما البته از آخرین گزارش آژائونس بین‌المللی اتمی که بر اساس آن تایید کرده که ایران به طور گسترده‌ای در اجرای برجام همکاری کرده رضایت داشته و انتظار داریم این کشور همین مسیر را ادامه دهد.

دیپلمات انگلیس اظهار داشت، ایران باید برای رفع کامل تحریم‌های سازمان ملل، اتحادیه اروپا و آمریکا در جامعه بین‌الملل اعتماد سازی کند و نشان دهد رفتار مخربش در منطقه تغییر کرده است.

وی در خاتمه ضمن بیان اطمینان انگلیس نسبت به این‌که توافق اتمی با ایران موفقیت آمیز است ،گفت که ما نگرانی‌مان بابت برنامه موشک های بالستیک ایران باقی مانده و به تمامی اعضا تاکید می‌کنیم ادامه اجرای تحریم بر فن‌آوری ساخت موشک بالستیک را ادامه داده و تخلفات مشکوک را گزارش دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه