در واکنش به اتفاقات روز دانشجو صورت گرفت؛

نامه سرگشاده گروهی از اساتید جهاد دانشگاهی گیلان به رییس جهاد دانشگاهی کشور

گروهی از اساتید در نامه ای به رئیس جهاد دانشگاهی کشور خواستار اقدام انقلابی نسبت به مسائل روز دانشجو جهاد دانشگاهی گیلان شدند.

نامه سرگشاده گروهی از اساتید جهاد دانشگاهی گیلان به رییس جهاد دانشگاهی کشور

به گزارش ۸دی، به نقل از روشن خبر، گروهی از اساتید جهاد دانشگاهی گیلان در نامه ای به دکتر طیبی، ریاست جهاد دانشگاهی کشور خواستار برخورد انقلابی نسبت به مسائل برنامه ۱۶ آذر، روز دانشجو، جهاد دانشگاهی گیلان شدند. متن نامه در ذیل آمده است؛

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّه یَدْعُونَ إِلىَ الخْیرْ وَ یَأْمُرُونَ بِالمْعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَ أُوْلَئکَ هُمُ الْمُفْلِحُون (آل عمران ۱۰۴)
باید از میان شما گروهی باشند که به خیر دعوت کنند و به خوبی فرمان دهند و از بدی باز دارند، اینان رستگارانند.

برادر گرامی جناب آقای دکتر طیبی
رییس محترم جهاددانشگاهی کشور
سلام علیکم
همانطور که استحضار دارید عملکرد سخیف و غیرانقلابی مسئولین جهاددانشگاهی گیلان به خصوص ریاست آن در برنامه ۱۶ آذر روز دانشجو، با کمال تاسف موجب شد اعتبار جهادگران مسلمان و انقلابی نهاد مقدس جهاددانشگاهی به شدت آسیب ببیند و دستآوردهای ارزشمند و گرانبهای آن با لجاجت و بی بصیرتی به بازی گرفته شود.
بی شک جناب عالی بخوبی با منویات مقام معظم رهبری در باره جهاددانشگاهی آشنایی دارید؛ تاکید معظم له را در مقابله با نفوذ افراد ناباب و غربزده، پرهیز از وابستگی به احزاب و جناحها، حمایت و دفاع از ارزشها و نیروهای مومن و انقلابی، جلوگیری از رفتارهای دشمن شادکن و تقویت روحیه جهادی به خاطر دارید و تایید خواهید کرد که پیروی از ولایت فقیه که اطاعت از آن شرط حفظ انقلاب و کشور است امروز از مسئولین نهاد جهاددانشگاهی که مولود انقلاب اسلامی است بیش از همه انتظار است.
گاهی در دوره مدیریتی تصمیماتی وجود دارد که اگر چه سخت است ولی ارزش و اهمیت آن برای حفظ حیثیت و حیات معنوی و دینی افراد سرنوشت ساز است. امروز که نفاق، قدرت طلبی، فرصت طلبی و از خاطر بردن رسالت انقلابی، بسیاری را از ادامه راه امام و شهدای عزیزمان بازداشته است و آرمانهای والای آنان را در به اهتزاز درآوردن پرچم لااله الاالله بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به فراموشی سپرده اند؛ تاریخ شهادت خواهد داد که جناب عالی چگونه با انتخاب جبهه حق، قلب عاشقان حقیقت را شاد خواهید کرد و شیطان بزرگ را از طمع به مدیران انقلابی و عناصر جهادی که تمام امید رهبر و امت هستند ناامید می کنید. امیدواریم با اقدامی انقلابی و خداپسندانه ضمن حمایت از جبهه نیروهای مومن و متعهد از کرامت و اعتبار جهادگران دانشگاهی نیز حراست کنید و اجازه ندهید مسامحه در این موضوع مهم بیش از این خسارت و لطمه به جهاددانشگاهی وارد کند.
و من الله التوفیق
گروهی از اساتید جهاد دانشگاهی گیلان

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
شرمنده شهیدانی هستیم که با موقعیت شناسی خود، خونشان را برای حفظ دین و ماندگاری ایران فدا کردند و در روزگار ما حاضر شدند کیلومترها دورتر از مرزهای ایران سنگر دفاع از کشور را بنا نهند اما در شهرشان فرد عاشق رژیم بی هویت و کودک کش اسراییل و امریکای شیطان در مستند و مقام مدیریت محیط علمی باقی مانده است و مسئولان سیاست باز در کنار زدن چنین مدیری احساس مسئولیت نمی کنند!
در حاشیه