پرواز قوهای سپید در آسمان لیگ یک؛

تداوم صدر نشینی گیلانی ها در جام آزادگان/ پیروزی ملوان و توقف سپیدرود

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد یزد ۳۹ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

تداوم صدر نشینی گیلانی ها در جام آزادگان/ پیروزی ملوان و توقف سپیدرود

به گزارش ۸دی به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و فولاد یزد در چارچوب هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

ملوان بندرانزلی که در صد جدول قرار دارد در این دیدار برای تداوم صد نشینی خود و  جدا شدن از رقبیان نیازمند سه امتیاز مسابقه بود تیم فولاد یزد که در انتهای جدول قرار دارد برای فرار از سقوط به حداقل امتیاز این دیدار دل بسته بود ،اما در نهایت این ملوانان بودند که ۳ امتیاز این دیدار را به دست آوردند تا همچنان صدر جدول در اخیتار قوهای سپید انزلی باشد.

تک گل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی و توسط مهیار زحمت کش به ثمر رسید ، البته موقیت پنالتی توسط حسین شنانی در یک موقیت خطرناک روی دروازه فولاد یزد و با خطای دروازه بان این تیم به دست آمد.

قضاوت این دیدار را  میثم پورکریمیان با کمک حمزه علی سلیمی، عبدالعلی شکرگزار و مهدی نجار عهده دار بود و بهرام کیانی نیز ناظر این دیدار بود.

ملوان اکنون با ۳۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد و با کسب این سه امتیاز کمی فاصله خود را با رقیبان بیشتر کرده است.

قوهای سپید انزلی هفته آینده در حساس ترین رقابت لیگ یک به مصاف سپید رود رشت دیگر تیم گیلانی رقابتهای جام آزادگان خواهند رفت و گیلانیان به تماشای دربی پر مخاطب این استان خواهند پرداخت.

ملوان انزلی در نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته اول توانست سپید رود رشت را در یک دیدار جذاب و دینی در ورزشگاه تختی انزلی یک بر صفر شکست دهد.

خیبرخرم آباد ۱ ـ سپیدرود۱؛ توقف گیلانی‌ها با یک بازی کمتر

به گزارش ورزش سه، سپیدرود رشت که به دلیل مشکلات مالی علی نظرمحمدی سرمربی موفق خود را در رویارویی با خرم آبادی‌ها روی نیمکت نداشت، در ابتدا با گلی که علی صدرا در دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر رسانده از حریف جا ماندند و در نهایت آن گل توسط سهیل حق شناس در دقیقه ۶۰ جبران شد تا آنها حداقل با یک امتیاز به رشت بازگرداند. آنها با نتیجه‌ای که مقابل حریفشان کسب کردند از قافله صدرنشینی جا ماندند اگرچه سپیدرودی‌ها با انجام بازی معوقه‌شان می‌توانند ۳ امتیازی که در بازی امروز از دست دادند را جبران کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه