سعید قاسمی:

موسوی و کروبی به فرمان پدرخوانده عمل میکردند/ ریل ما به سمت آمریکا نیست، ریل ما از نجف به کربلا و قدس منتهی میشود

قاسمی گفت: تفکری که علمدارش آقای هاشمی بود، زور می زنند که نخ تسبیح را دوباره به همدیگر وصل کنند اما تسبیح پاره شده است.

موسوی و کروبی به فرمان پدرخوانده عمل میکردند/ ریل ما به سمت آمریکا نیست، ریل ما از نجف به کربلا و قدس منتهی میشود

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون، پژواک سعید قاسمی بر هر کسی که سر و سرّی با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته، نام آشناست و پرده های جدیدی را باز می کند. به عبارتی بهتر قاسمی را می توان از دوران سید شهیدان اهل قلم نمایان تر شناخت.

قاسمیِ ۹۵ بر ریل گذاری جدید انقلاب اسلامی در آستانه اربعینِ تشکیل نظام، تاکید ورزیده و رویش های جدید را یکی از مشخصه های این پروسه می داند. گفتگوی زیتون با حاج سعید قاسمی به این موضوع می پردازد:

اربعین انقلاب اسلامی و ریل گذاری جدید

بنا نیست سختی های انقلاب برای دانش آموزان منتقل شود

تقریبا یک اربعین از انقلاب میگذرد و روزهای خوش و سختی را در پی داشته است. مشکل فعلی ما اینست که متولیان انقلاب اسلامی، سختی ها را مستند نکردند و این سختی ها بنا نیست طبق روال مدرسه ای برای دانش آموزان منتقل شود و بناست در فوق برنامه و راهیان نور و هیئت ها ارائه گردد و این یک خطر بزرگی است. هرآنچه که ما صادقانه دیده ایم باید منتقل گردد. یک ماه قبل با جمعی از فعالان فرهنگی خدمت حضرت آقا رسیدیم. ایشان فرمود: “چرا شما برای بچه های من و نسل جدید نحوست دوره شاه را نمی گویید؟ شاید ندانند که شاه یک پدیده پلیدی بود.” نتیجه ی این سستی و عدم معرفی، این است که عده ای از نسل جدید در فضای مجازی به قبر آن ملعون نور ببارانند. شبهه اصلی آنها اینست: “چرا شاه که در آستانه تمدن جدید بود را بیرون کردند و خودشان در این راه درمانده اند!؟”

نسبت به گذشته تغییر نرمی صورت می گیرد

جریانی هم که روی کار آمده و ما را به ابوسام می برد، خواهان ارتباط با آمریکاست. سوال جوانان اینست که “پس چرا انقلاب کردیم؟ همانها که ارتباط داشتند؟” بعد از چهل سال من قبول ندارم که این رویکرد غلط، سهوا در آموزش و پرورش اتفاق می افتد. این رویکرد عمدی است. اینها را که نمی شود به گردن جنگ و احمدی نژاد و دیگران انداخت؟ اصولگرا یا اصلاح طلب مسیر اشتباهی را طی کرده اند. بچه های ما نسبت به اتفاقات افتاده هیچ افق روشنی را نمی بینند. و نسبت به گذشته تغییر نرمی صورت می گیرد.

صادق زیباکلام ها و علی مطهری ها، تقی زاده های دوران ما هستند

بعد از واقعه جنگ یک جریانی با تفکر حضرت امام مچ انداخت و دنبال مک فارلین و ارتباط با آمریکا بود. این عده نه فرمان رهبری را قبول دارند و نه حضرت امام. اما خوفی از طرف مردم داشتند و دارند. مردم عدالت اجتماعی و استکبار ستیزی را دوست دارند. مردم واقفند که یک عمر سیاه بختی توسط انگلیس بر سر این مملکت رخ داده است. نمی شود همه سرنوشت خود را به دست کسی مثل صادق زیباکلام ها و علی مطهری ها سپرد که تقی زاده های زمان ما هستند. چند روز پیش، صادق زیباکلام برای من نامه نوشت و از من خواست تا برایش توضیح بدهم که دستاورد موج استکبارستیزیِ ایجاد شده چه بود؟

لزوم ریل گذاری جدید در انقلاب

یکی از وظایف اصلی ما اینست که ریل گذاری صحیح و جدید انقلاب را محقق کنیم. در تمام حوزه ها، مسیر، مسیر انقلاب نیست. خاصه در اقتصاد مقاومتی و فرهنگ مقاومتی اسلام و سبک زندگی، مسیری متفاوت از مسیر انقلاب را طی می کنیم. یک سوال را مدام تکرار می کنند. دیدید انقلاب نشد و نتوانستند؟!..منتها دروغ می گویند..نمی گذارند که در نهادها، افکار آقا روح الله اجرایی شود. سوال اول اینست که بانک ربوی اسرائیلی، تبلور تفکر انقلاب است؟ چرا علمدار مطالبه از بانک حسن عباسی باید باشد؟ به همه علما تذکر می دهیم که این چه وضعی است؟ می فرمایند: ما بارها گفته ایم اما بانک ها زیر بار نمی روند! بانکی که شیرازه جریان فکری را بالا و پایین می کند. آیا آموزش عالی مسیر تفکر انقلاب اسلامی را حرکت می کند؟ آموزش و پرورش؟ مجلس؟ ریاست جمهوری؟..

آقایی که در استخر فرح فوت شد، مسیر انقلاب را منحرف کرد

این اشرافیت برای چیست؟ این آقایی که در استخر فرح فوت شد، مسیر انقلاب را منحرف کرد. روحانی و خاتمی، میوه های شجره زقوم اند. جریان انحرافی فکری ساخته و پرداخته ی هاشمی ادامه داشته و این جریان تمام نخواهد شد. بعد از فوت ایشان، باید بررسی کرد که چه توفیق و امدادی حاصل شد؟ البته تلویزیون لاتاعلات به خورد مردم می دهد و خیلی از رفقای ما خزعبلات می گویند و عمارهای ما اصلا توجیح نیستند که چه انحرافی محصول ریل گذاری آن آقا بود!.. آقای امامی کاشانی می گوید: با درگذشت آقای هاشمی، علم رخت بربست..انقلاب رخت بربست..فقط خود خدا را نگفت که رخت بربست! فاتحه..امام هم که رفت کسی چنین تعبیراتی نداشت!.. باشد یار صدیق امام رفت اما وجدان و اسلام و انقلاب چه؟

ما در آستانه رویش جدید هستیم/ تفکری که علمدارش آقای هاشمی بود، به دست دیگری نخواهد رسید

ما در آستانه رویش جدید هستیم. تفکری که علمدارش آقای هاشمی بود، به دست دیگری نخواهد رسید. زور می زنند که نخ تسبیح را دوباره به همدیگر وصل کنند. تسبیح پاره شد و مهره ها هم ول شدند، وصل الله علی سیدنا..کارشان تمام شد. غیرممکن است انقلاب اسلامی، بوسیله مادر شهیدی که یک فرززند شهیدش در کربلای۴ شهید شده و فرزند دیگرش در خان طومان مفقود است، و مدام می گوید یا ام البنین ای کاش من پنج فرزند می داشتم و تمام آنها را فدای اسلام می کردم، نابود شود. خدا به دل آن مادر دو مفقود، رحم می کند و نمی گذارد که رکب جریانات کثیف سیاسی را بخوریم.

موسوی و کروبی به فرمان پدرخوانده عمل می کردند!

هرچند در جلسات همه چیز را بسته باشیم. خدای طبس، خدای والفجر۸ و خدای خرمشهر هنوز وجود دارد آقای امامی کاشانی! در این رویش جدید به ما توصیه شده که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی نرسد. توصیه نشده که پشتیبان رئیس جمهور و رئیس مجلس باشید..هرچند برای آنها هم توصیه هایی شده..اما توصیه ی امام همان چیزی بود که زیر یه خمش را در فتنه ۸۸ گرفتند و گفتند مرگ بر اصل ولایت فقیه!. داستان تقلب که نبود ، داستان کشیدن صندلی ولی فقیه بود. آقای موسوی و کروبی که طالب تغییر بودند، به فرمان ابوسام و بزرگان و پدرخوانده عمل می کردند، ما دیر فهمیدیم، نباید می گذاشتیم که ۸ماه با آبروی نظام بازی کنند. اما دیگر فهمیدیم و رویش جدید خواهیم داشت. ریل ما از تایلند و آنتالیا به سمت آمریکا نیست، ریل ما از نجف و کوفه به کربلا و از کربلا به قدس منتهی می شود.

تفاوت های عمل یک بی سواد و تردید یک با سواد

 آقای مطهری گفته دلیل سرنوشت آقای منتظری، برخوردهای تند ما بود! باید بداند ایشان را امام خاک مالش کرد. شکنجه هایی که آیت الله منتظری در ساواک تحمل کرده نظیر ندارد، کتاب تاییدیه ی ولایت فقیه ایشان نظیر ندارد.. امام حاصل عمر خود را به خاطر انقلاب خاک مال کرد. ای مردم وصیت نامه و پیام های امام را که در مدارس و دانشگاهها تعطیل شده، سینه به سینه به فرزندان خود انتقال دهید. شبی که امام حکم داد در خانه ما دو قاب عکس وجود داشت، مادر یکی از دوستان گفت قاب عکس فلانی را بیار پایین. وی(مادر) نه سواد دارد و نه فعالیت سیاسی. او به دوستان مراجعه کرد و در مسجد به اجماع نرسید اما بعد از بازگشت دید که قاب منتظری توسط عصای مادر خورد شده است. جالب است او تا یک هفته طول کشید تا نسبت به باورهایش اعتقاد راسخ پیدا کند.. اما خیلی از رفقا تا امروز دو به شک هستند. به تعبیر امام(ره) تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام!

دیپلماسی آشنا یعنی این!

آقای آشنا بعد از پیروزی حلب گفته بود که باید از آقای ظریف هم تشکر کرد! بله ما هم متشکریم. آقای نا آشنا!  به خاطر این قصه شهید می دهیم. روند تاثیر دیپلمسی مدنظر آقای آشنا به این شرح است. وقتی تروریست های ۷۲ ملت را محاصره می کنیم، سازمان ملل ظاهر می شود و می گوید باتشکر از داعش و حزب الله و قاسم سلیمانی؛ آتش بس!..اتوبوس های خریداری شده از قطر و عربستان به وسط می آیند و تروریست ها با اسرا معاوضه می شود. پس از مدتی این داستان در حمص تکرار سده و آتش بس!..پس از چهار سال مقاومت در حلب، تروریستها را در چنگ می گیریم و در آستانه نابودی بازهم سازمان ملل ظاهر می شود..دیپلماسی آشنا یعنی این!.. این مدل دیپلماسی در مقابل جهاد همیشه موفق است آقای نا آشنا!

کلاغ داستان ظریف/ رکب خور قصه بتن، دوباره نباید اعتماد کند

اگر جان کری با وعده حفظ مقاومت، شرط رهایی بشار اسد را خواسته، آقای ظریف در جواب باید داستان روباه مکار کلاس های دبستان را به کری ارجاع می داد و می گفت کلاغ داستان فعلی ما زرنگ بود و گفت ای بی پدر و مادر برو که ما اینها را کلاس سوم خوانده بودیم! امروز آقای ظریف باید جواب این وعده را بدهد.. عبرت تاریخی است که رکب خور قصه بتن، نبایستی از آمریکا تبعیت کرده و فریب بخورند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه