نماینده‌ی مردم تالش، رضوانشهر و ماسال:

درگیری‌ای با نماینده صومعه سرا نداشته ام / قیر مورد استفاده‌ی ایشان متعلق به کل استان است

نماینده تالش بزرگ گفت: قیر مورد استفاده توسط آقای دلخوش برای استان است و بنده این موضوع را پیگیری کرده ام.

درگیری‌ای با نماینده صومعه سرا نداشته ام / قیر مورد استفاده‌ی ایشان متعلق به کل استان است

به گزارش ۸دی، محمود شکری در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز درباره اخبار منتشره در مورد درگیری بین وی و نماینده صومعه سرا اظهار داشت: من با آقای دلخوش درگیری نداشتم. ایشان به ماسال آمدند و این موضوع رسانه ای شد و مردم شهرستان هم ضمن تماس‌هایی  گلایه کردند و بنده این گلایه‌مندی ها را منتقل کردم و از ایشان خواستم از پیشگاه مردم عذرخواهی کنند.

وی افزود: من به ایشان گفتم یک نماینده مجلس نماینده همه مردم است و می‌تواند به هر شهری که بخواهد برود و شما هم می‌توانید هزار بار هم خواستید به ماسال بیایید اما گلایه ها از این بود که این موضوع با هدفی خاص رسانه ای شد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه حضور دیگر نمایندگان در شهرستان ها از سوی من موضوعی حل شده است گفت: حضور نمایندگان در شهرهای دیگر با اهداف سیاسی، توهین به شعور مردم است. من از ایشان خواستم از مردم عذرخواهی کنند چون تصور عمومی بر این بود که آقای شهردار در انتخابات به ایشان خدماتی ارایه دادند و ایشان در جبران این خدمات اقدامات حمایتی از وی انجام می دهد.

شکری با بیان اینکه در سفر آقای شاملو به عنوان معاون بنیاد مسکن کشور ۳ هزار تن قیر  رایگان برای شهرستان ماسال دریافت کرده است گفت: این میزان قیر مصوب شده است و حالا استفاده و بهره برداری از آن کار مسئولان اجرایی است اما اینکه آسفالت در حال جریان شهر ماسال از محل این قیر است من در جریان نیستم و بصورت ریز رصد نکرده ام اما سه هزار تن قیر مصوب برای بخش روستایی و شهری ماسال فراهم شده است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: قیر مورد استفاده توسط آقای دلخوش برای استان است و بنده این موضوع را پیگیری کرده ام. متأسفانه در توزیع قیر بی تقوایی صورت گرفته است. بیناد مسکن کشور در همین خصوص می گوید قیر برای استان است و بنیاد مسکن استان هم می گویند ما در جریان کار نیستیم. در هر صورت بی تقوایی هایی صورت گرفته است.

شکری ادامه داد: درباره بحث توزیع قیر علاوه بر نمایندگان استان، نمایندگان دیگر استان‌ها هم اعتراضاتی دارند و در وزارت نفت موضوع در حال پیگیری است.

وی درباره اینکه آیا از سوی مسئولان شورای شهر و شهرداری برای برگزاری جلسه ای مشترک دعوت شده است اظهار کرد: پس از انتخاب اعضای شورای شهر ماسال به دعوت این شورا در جلسه ای شرکت کردیم و بنده بنا به خواسته مردم از شورا خواستم شهردار وقت را در این مسئولیت حفظ نکنند چون مردم اعتقاد داشتند حاشیه های ایجاد شده در اطراف ایشان بیش از اجراست.

نماینده مردم شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال ادامه داد: نارضایتی ها از شهردار ماسال زیاد بود و مردم هم به نوعی از حاشیه ها خسته شده بودند اما با این حال اعضای شورا به خواسته بنده و مردم توجه نکردند و ایشان در مسئولیت شهردار ی ابقا شدند. آنها خودشان مرا دعوت کردند اما به درخواست من توجه نشد. بعد از این جلسه دیگر جلسه ای با اعضای شورا برگزار نشده است.

شکری درباره تخلفات صورت گرفته در برداشت غیرقانونی شن از رودخانه خالکایی نیز گفت: در این خصوص محیط زیست، آب منطقه ای، آبیاری، صنعت و معدن و تجارت و از همه بیشتر آب منطقه ای مسئولیت دارند. البته گزارشاتی از مردم به ما رسیده است و ما این گزارشات را به دادستانی ارایه کردیم و دادگستری هم به جد پیگیر ماجرا است تا مشخص شود چه تخلفاتی صورت گرفته است.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه