رئیس ستاد راهیان نور گیلان:

۹ هزار گیلانی به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان از اعزام ۹ هزار گیلانی در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

۹ هزار گیلانی به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند

به گزارش ۸دی، عباس بایرامی، رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به اعزام کاروان های گیلانی راهیان نور، این کاروان ها را یک عملیات بزرگ فرهنگی دانست و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: کاروان راهیان نور باهدف نشر فرهنگ دینی، جهادی، ایثار و شهادت و دفاع مقدس در اقشار مختلف مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال ۴۸ هزار گیلانی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد تصریح کرد: سال گذشته ۳۰ هزار نفر از گیلانیان در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

بایرامی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون ۹ هزار گیلانی در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام و از این مناطق بازدید کردند.

وی از آغاز مرحله سوم اعزام ها از ۵ بهمن توسط گروه دانش آموزی خبر داد و افزود: در این مرحله ۲۰ هزار گیلانی به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

بایرامی خاطرنشان کرد:۱۵ اسفند اعزام دانشجویان آغاز شده و ۲۵ اسفند نیز اقشار مختلف مردم با عنوان بسیج محلات به سرزمین نور اعزام خواهند شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه