فرماندار فومن:

بی تفاوتی نسبت به راهیان نور غیر قابل قبول است/ همه دستگاه ها باید در اجرای این حرکت با سپاه همکاری کنند

فرماندار فومن در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه های دهه فجرو راهیان نور گفت: بی توجهی و بی تفاوتی نسبت به راهیان نور غیر قابل قبول است.

بی تفاوتی نسبت به راهیان نور غیر قابل قبول است/ همه دستگاه ها باید در اجرای این حرکت با سپاه همکاری کنند

به گزارش ۸دی، به نقل از بهجت نیوز، فرماندار فومن در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه های دهه فجر و راهیان نور که در فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد اظهار کرد:بی توجهی و بی تفاوتی نسبت به راهیان نور غیر قابل قبول است.

میرشمس مومنی زاده در رابطه با اعلام برنامه های دستگاه های اجرائی در ارتباط با دهه مبارکه فجر بیان داشت: دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند که تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه برنامه های خود را به دبیرخانه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر واقع در فرمانداری فومن ارائه کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارکه فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور و ملت است و مدیران دستگاه های اجرایی از این فرصت برای بیان عملکرد دستگاه های خود و اطلاع رسانی به مردم استفاده کنند.

فرماندار فومن در رابطه  راهیان نور و پشتیبانی از اعزام این کاروان ها تصریح کرد: راهیان نور حرکت فرهنگی ارزشمندی است که از سال های پس از دفاع مقدس پایه ریزی شده است.

وی افزود: محوریت اجرای برنامه های راهیان نور برعهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است ولی تعامل و همکاری در برگزاری این حرکت فرهنگی وظیفه همه دستگاه ها است.

فرماندار فومن تاکید کرد: سپاه به تنهایی نمی تواند در اجرای مطلوب این حرکت فرهنگی اقدام کرده و نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه ها است و بی توجهی و بی تفاوتی نسبت به راهیان نور غیر قابل قبول است.

مومنی زاده در پایان به نقش تأثیرگذار دستگاه های دیگر در برگزاری مطلوب راهیان نور اشاره و خاطرنشان کرد: اعزام کاروان های راهیان نور یکی از راهکارهای مهم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعداز دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه