رئیس مجمع عالی بسیج آستانه‌ مطرح کرد:

رحلت هاشمی فرصتی برای عقده‌ گشایی سست عنصرها از نظام / برخی سخنگوی رسانه های بیگانه در تریبون‌های نماز جمعه گیلان شدند

رئیس مجمع عالی بسیج آستانه‌اشرفیه گفت: عده‌ای پس از ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دنبال دوقطبی‌سازی جامعه هستند.

رحلت هاشمی فرصتی برای عقده‌ گشایی سست عنصرها از نظام / برخی سخنگوی رسانه های بیگانه در تریبون‌های نماز جمعه گیلان شدند

به گزارش ۸دی، سید ضیا میرهاشمی نسب در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ با اشاره به درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: رحلت ناگهانی آیت اله هاشمی برای همه ملت ازجمله رهبر معظم انقلاب غیرمنتظره و بسیار سخت بود و ایشان در کارنامه خود نقاط برجسته زیادی ازجمله داشتن شخصیتی محوری در کنار امام در پیش از انقلاب داشتند و به‌تمام‌معنا در حمایت از امام راحل و نهضت انقلاب اسلامی از جان و مال مایع گذاشت و فداکاری کرد.

وی بابیان اینکه با توجه به سابقه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سیره رهبر معظم انقلاب پرداختن به برخی از موارد اشتباه منتسب به وی صرفه نظر می‌کنیم گفت: اما در پی رحلت آیت‌الله هاشمی عده‌ای که سمت و جایگاه رسمی کشور، استان و شهرستان را عهده‌دار هستند گویا به تبعیت از معاندین و رادیوهای بیگانه عقده‌گشایی کردند.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: این آقایان که سمت بزرگی را در شهر یدک می‌کشند برعکس آنچه مدعی هستند می‌خواستند به‌عنوان رهبر معنوی شهر وحدت‌آفرین باشند اما این‌طور به نظر می‌رسد که درصدد تشکیل چیزی شبیه یک میتینگ سیاسی بودند و شهر یا استان را به بلوا و آشوب کشانده و یا فضای جامعه را دوقطبی کنند.

وی بابیان اینکه به نظر می‌رسد عده‌ای مترصد فرصتی برای عقده‌گشایی بودند گفت: عده‌ای در تلاش بودند که هر چه عقده داشتند و دارند نثار نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند و عملاً بلندگو و سخنگوی رسانه‌های بیگانه در تریبون‌های رسمی کشور همچون نماز جمعه و مساجد در سطح استان و شهرستان شوند و به کذب که دیروز و فردا مجالی برای بیان نیست پس امروز عقده‌گشایی بکنیم و … .

میرهاشمی نسب با اذعان به اینکه برخی در تلاش‌اند تا واقعیت امر را کتمان کنند خاطرنشان کرد: کسانی مثل اکبر گنجی و عماد باقی و دیگر اصلاح‌طلبان که مرحوم هاشمی را عالی‌جناب سرخ‌پوش نامیدند و با تهمت و تخریب علیه نظام ایشان را عامل قتل‌های زنجیره‌ای نامیدند و یا آنچه در جریان انتخابات مجلس بر سرش آوردند که او را مجبور به استعفا کردند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای وقیحانه از رفتار کریمانه و رفیقانه مقام معظم رهبری و بزرگوارانه مردم انقلابی و مؤمن سوءاستفاده می‌کنند گفت: مردم انقلابی، ولایی و مؤمن باکمال متانت علی‌رغم وجود انتقادات جدی به‌خصوص در موضع‌گیری ایشان در بحث فتنه در مراسم تشییع ایشان به‌پاس تشکر از زحمات و رنج‌های شخص مرحوم هاشمی به پیروی از ولایت و حفظ وحدت شرکت کردند.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: شما خوب ببینید مدعیان طرفدار هاشمی (که هیچ نسبتی به امام و انقلاب ندارند) از زمان فوت ایشان به انحا مختلف فضا را برای تفرقه‌افکنی و دوقطبی سازی در جامعه دامن زدند و در نظر دارند و احتمالاً تا انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به رفتارشان ادامه دهند.

وی تصریح کرد: متأسفانه برای عده‌ای سست‌عنصر که در تریبون‌های رسمی کشور با سو استفاده از جایگاه خویش و امنیتی را که مرهون فداکاری همین نیروهای مؤمن، ولایتی و انقلابی هستند بجای وحدت‌آفرینی، به اختلافات و شایعات دامن زده و آب به آسیاب دشمن ریخته و با دشمن همراهی می‌کنند.

میرهاشمی نسب با تأکید بر اینکه تریبون‌های رسمی شهر و استان باید وحدت‌آفرین باشد نه چالش آفرین گفت: امان از روزی که تحمل بچه‌های حزب‌اللهی به سر آید و البته که تحقیر این اشخاص در چشم مردم ولایی، مؤمن و انقلابی به‌وضوح هویدا بود و هست و بغضی که از این مدعیان دروغین و خناثان در دل فرومی‌نشانیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه