اعزام تروریست های وهابی برای ترور مداحان ایرانی!

منابع پاکستانی به خبر داده اند که جریانات وهابی سعودی اخیرا در یک اقدام هماهنگ با جریانات وهابی در پاکستان تعداد قابل توجهی از تروریست های وهابی را به ایران اعزام کرده اند تا با ورود به مجالس اهل بیت، عملیات تروریستی خود را انجام دهند.

اعزام تروریست های وهابی برای ترور مداحان ایرانی!
به گزارش ۸دی نیوز، در حالی که تحولات اخیر در منطقه و جهان در کنار دیپلماسی فعال ایران باعث شده است که خطر جعلی ایران هراسی به تدریج رنگ ببازد، در همین حال خطر واقعی افراط گرایی و خشونت طلبی برای منطقه و جهان خود را بیش از پیش نمایان ساخته است.
عدم حضور فعال ایران در مجامع جهانی و بین المللی این فرصت را فراهم کرده بود که برخی از کشورهای جهان و منطقه با ترسیم خطر جعلی ایران هراسی خط افراط گرایی و خشونت را که خود مروج آن بودند را از چشم ها و اذهان جهانیان دور نگه دارند.
اما تعاملات اخیر ایران در عرصه بین اللمل آنان را ناگزیر کرده است که به خاطر برخورد با موفقیت های بین المللی ایران، ماهیت افراط گری و خشونت گرایی خود را به قصد انتقام نمایان کنند. ترورها و بمب گذاری های اخیر در عراق، سوریه و لبنان که همگی با کمک جریان وهابیت حاکم بر عربستان سعودی انجام شده، نمونه ای از این موارد به حساب می آیند.
در همین راستا منابع پاکستانی به خبر داده اند که جریانات وهابی سعودی اخیرا در یک اقدام هماهنگ با جریانات وهابی در پاکستان تعداد قابل توجهی از تروریست های وهابی را به ایران اعزام کرده اند تا با ورود به مجالس اهل بیت، عملیات تروریستی خود را انجام دهند.
اعزام تروریست های وهابی برای ترور مداحان ایرانی!
بر اساس این گزارش جریانات وهابی با این توجیه که در مراسم اهل بیت در ایران، به اعتقادات آنان توهین می شود درصددند که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در میان دوستداران اهل بیت، کار همیشگی خود در ایجاد تفرقه میان شیعه و اهل تسنن را نیز  وسعت ببخشند.به همین خاطر آنان در حال حاضر چند مداح و ذاکر اهل بیت را به عنوان هدف خود در نظر گرفته اند و  برنامه هایی را برای اعزام تروریست و انجام اعامل تروریستی علیه آنان سازماندهی کرده اند.
به نظر می رسد که هر چه تعاملات ایران در منطقه و محیط بین الملل فزونی گیرد و منطقه و جهان خود را از خطر خود ساخته ایران هراسی جدا کند، بیش از پیش خطر واقعی افراط گرایی و خشونت ورزی را در منطقه که سعودی ها عامل اصلی آن هستند را حس خواهد کرد و لابد چاره ای نخواهد داشت که دیگر چشم بر این افراط گرایی ها نبدند و به فکر مقابله با آن باشند.
افراط گرایان منطقه ای و تروریست های وهابی اگر این روزها برای برهم زدن مجالس اهل بیت و در حقیقت برای ایجاد نزاع و شیعه و سنی و بهره برداری از این موضوعات دست به کار شده اند و مداحان ایرانی را هدف قرار گرفته اند، فردا و فرداهای دیگر برنامه های دیگری را برای رسیدن به اهداف خود پیاده خواهند کرد و همه این مسائل هوشیاری جدی ایرانیان را می طلبد.
منبع: تابناک

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه