وکیل خاتمی خبر داد:

رئیس دولت اصلاحات از سردار نقدی شکایت کرد

وکیل رئیس دولت اصلاحات از شکایت سید محمد خاتمی علیه سردار نقدی خبر داد.

رئیس دولت اصلاحات از سردار نقدی شکایت کرد

به گزارش ۸دی، به نقل از آنا سید محمد انجام وکیل سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات درباره موضوع این شکایت اظهار کرد:‌ سردار نقدی چندی پیش در مصاحبه‌ای با روزنامه شرق ادعا می‌کند که آقای خاتمی از پادشاه عربستان برای کارهای سیاسی خود پول گرفته است که خبرنگار به سردار نقدی می‌گوید قبلا این مسئله تکذیب شده است. سردار نقدی جواب می‌دهد که من را محاکمه کنید و من آنجا جواب می‌دهم.

وکیل رئیس دولت اصلاحات اضافه کرد: چون این ادعا مبنایی ندارد قریب دو هفته پیش یک شکایت کیفری با عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه سردار نقدی در شعبه ۴ بازپرسی دادسرای رسانه ثبت کردیم که در حال رسیدگی است.

وی درباره علت طرح شکایت از سوی رئیس دولت اصلاحات تشریح کرد: سال ۸۸ در برنامه «دیروز،‌ امروز، فردا» آقای شریعتمداری موضوع جرج سورس را علیه آقای خاتمی مطرح کرد. آقای خاتمی مشی شکایت ندارد اما در دیداری که با علما و مراجع قم داشتند وقتی این مسئله مطرح می‌شود به آقای خاتمی می‌گویند که اگر مسئله واقعیت ندارد شکایت کنید به همین خاطر تصمیم به طرح شکایت گرفته شد. شکایت از مدیرمسئول روزنامه کیهان در شعبه ۲ بازپرسی کارکنان دولت مورد رسیدگی قرار گرفت و آقای شریعتمداری یک نوبت احضار و تفهیم اتهام شد. آقای شریعتمداری در آن جلسه گفته بود که طرح این شکایت خیلی مسخره است و آقای خاتمی هم قبول دارد ولی این وکیل سرخود، این مسئله را پیگیری می کند.

انجام در ادامه گفت‌وگو افزود:‌ این شکایت از آقای شریعتمداری به این دلیل که باید همه شکایت ها از یک فرد در یک پروسه رسیدگی شود با سایر شکایت‌ها تجمیع شد ولی گویا دادستان خواهان آن بود که این شکایت به طور جداگانه پیگیری شود و من چند بار سعی کردم با مراجعه به دفتر دادستان پیگیر آن شوم ولی تا به حال به نتیجه مشخصی نرسیده است.
وکیل رئیس دولت اصلاحات گفت: من از آقای خاتمی کسب اجازه کردم که طرح شکایت از سردار نقدی را در رسانه ها مطرح کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه