جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

بسیاری به قله ها رسیدند اما عاقبت بخیر نشدند/ استکبار احساس می کند یا انقلاب باید بمیرد یا او تن به مرگ بدهد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: عده ای عمری برای اسلام زحمت کشیدند اما در مقابل علی ابن ابی طالب ایستادند.

بسیاری به قله ها رسیدند اما عاقبت بخیر نشدند/ استکبار احساس می کند یا انقلاب باید بمیرد یا او تن به مرگ بدهد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار داشت: از خدا می خواهیم ما را در دفاع از انقلاب و امانت داری تمام شهدا ثابت قدم بدارد چرا که این امر با توجه به حساسیت مسائل انقلاب در شرایط فعلی بسیار دشوار است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به روایتی از امام محمد باقر(ع) تصریح کرد: مومن شدن سخت است اما مومن ماندن سخت تر است، در صراط مستقیم آمدن دشوار است اما از صراط مستقیم ماندن و سالم ماندن دشوار تر است، بسیاری به قله ها رسیدند اما عاقبت بخیر نشدند، عده ای عمری برای اسلام زحمت کشیدند اما در مقابل علی ابن ابی طالب ایستادند.

وی با بیان اینکه همه باید این دغدغه را داشته باشند که ممکن است ایمان ما به خطر بیفتد اظهار کرد: سعی کنیم برای آخرت خود چیزی آماده کنیم که قابلیت عبور از گمرک مرگ را داشته باشد، بخواهیم یا نه به سوی مرگ خواهیم رفت، گاهی مرگ مارا غافل گیر می کند پس باید خود را برای آن آماده کنیم، مرگی وجود دارد وذکر الموت دوای بسیاری از دردهاست.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:  انقلاب کردن دشوار است اما تداوم هر نهضت بسیار دشوار است، مقام معظم رهبری فرمودند جبهه استکبار، به سردمداری آمریکا، عزم خود را جزم کرده است تا ماندگاری انقلاب را از بین ببرد.

حاجی صادقی به آگاهی دشمن مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی او را رقم زده اشاره کرد و گفت: استراتژی دشمن این است که انقلاب اسلامی که مانعی برای تسلط او بر ایران است را از میان بردارد، وظیفه ما این است در مقابل این جبهه استکباری اتحاد و انسجام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استکبار که احساس می کند یا باید انقلاب بمیرد یا او تن به مرگ بدهد یاد آور شد : قرآن به ما آموخته است کهجنگ جبهه استکبار و اسلام ناب بر سر سرزمین نیست که تقسیم شدنی باشد بلکه جنگ بین حق و باطل، اسلام و کفر است و با هیچ مذاکره ای حل شدنی نیست.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز دنیای استکبار به این جمع بندی رسیده است که با حمله و جنگ سخت انقلاب اسلامی نمی شکند تصریح کرد : در سال ۱۹۹۷ دو موسسه آمریکایی پروژه ای عظیم کار کردند و برای ۲۰ سال آینده یگانه راه متوقف کردن انقلاب اسلامی را تعامل دانستند! و راحتی این.تعامل را با روی کار آمدن مدیران و کارگزارانی که نسبت به اصول انقلاب تعصب انقلابی ندارند و دنبال ارائه تفسیری جدید از انقلاب هستند می دانند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به اظهارات دشمن مبنی بر اینکه می گویند فتنه ۸۸ نشان داد که با تعامل و ارتباط باید ایران را متقاعد کرد از اصول انقلاب دست بردارد گفت : متأسفانه برخی در داخل هم می گویند باید انقلاب را به روز کنیم، از اسلامی که شعار مرگ بر آمریکا دارد باید دست بر داشت.

وی افزود : عده ای می گویند امروز اسلام امام جواب نمیدهد، اگر باور کنیم که عصر امام پایان یافته است،اینکه مقام معظم رهبری دغدغه حفظ روحیه انقلاب دارد به همین دلیل است.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز دشمن با شعار تعامل دنبال نفوذ است تأکید کرد : دشمن این زمینه را در داخل فراهم می بیند، وظیفه پاسداران سنگر نشین خط انقلاب این است خطر را ببینند ،اگر انسان خطر را ندید دنبال درمان آن نمی رود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا همواره شیطان بزرگ خواهد بود گفت : اوباما در اخرین سخنرانی خود تعطیل کردن انرژی هسته ای را در ایران بدون حتی شلیک یک گلوله دانست و ادعا کرد با جنگ می شد این انرژی را تنها دو سال متوقف کرد در صورتی که با تعامل برای همیشه از بین رفته است.

وی گفت : قرآن به ما یاد دادقبل از تولی، تبری لازم است، قبل از توحید مبارزه با شرک لازم است فکر نکنید با همه می توان دوستی کرد،

ما از قرآن آموختیم بدون تبری جستن از کفر نمی توان به ایمان به خدا رسید، پیش از تولی بحث تبری مطرح است و باید نخست اشداء علی الکفار بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: دشمن می داند که انقلاب اسلامی در حال حرکتی رو به جلو است و در صدد تضعیف این حرکت است لذا می خواهد اسلام سکولار را جایگزین اسلام تاب کند.

وی با بیان اینکه ولایت رهبر عامل این حرکت رو به جلو است خاطر نشان کرد: دشمن می خواهد با تعدد رهبری یا از میان بر داشتن آن با انقلاب اسلامی مبارزه کند و عصبانیتش از یکسان بودن راه امام و رهبر انقلاب است.

حاجی صادقی به تلاش دشمن برای خارج کردن ملت از مسیر انقلاب و ولایت اشاره کرد و گفت : دشمنان می خواهند روحیه استکبار ستیزی را از مردم گرفته و ایمان آنها را هدف قرار دهند تا از مسیر ولایی خود خارج شوند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به نماینده جدید ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: از شما می خواهم با نماینده ولی فقیه استان هماهنگ باشید، با همکاری فرمانده سپاه قدس استان تلاش کنید تا در برابر دشمن واحد استکبار بایستید و با تمام مسئولین استانی همگام و هماهنگ باشید.

گفتنی است حجت الاسلام عزت الله معتمد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با حکم آیت الله سعیدی، رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق علیه الاسلام نیروهای مسلح شد و جای خود را به حجت الاسلام و المسلمین تسخیری داد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه