مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد؛

افتتاح ۱۳۸۰ واحد مسکن مهر گیلان در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح یک هزار و۳۸۰ واحد مسکن مهر استان همزمان با دهه فجر سال جاری خبر داد.

افتتاح ۱۳۸۰ واحد مسکن مهر گیلان در دهه فجر

به گزارش ۸دی، لی خاوری، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه احداث ۵۱ هزار و ۴۱۱ واحد مسکن مهر سهمیه استان گیلان است به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: تاکنون ۴۰ هزار و ۹۷۹ واحد از تعداد سهیمه استان به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۴۳۲ واحد سهم این اداره کل باقی مانده است اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۳۸۰ واحد همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سراسر استان افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می شود.

خاوری تصریح کرد: در سایت مسکن مهر رشت که بزرگترین سایت مسکن مهر کشور است هزار و چهار واحد آماده بهره برداری است که مجهز به امکاناتی چون مدرسه، مسجد و واحدهای تجاری و رفاهی است.

وی با بیان اینکه این واحدها در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر افتتاح می شود افزود: این واحدهای مسکن مهر در بخش تعهدات دولت شامل قراردادهای تفاهمنامه ۳ جانبه، چهار جانبه، تعاونی و خودمالک افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه پروژه ها در شهرهای رشت، آستانه، تالش، لنگرود، انزلی، لوشان و فومن افتتاح می شود خاطرنشان کرد: برای افتتاح این واحدهای مسکن مهر۹۳۲ هزار و۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه