پنجشنبه؛

مراسم بزرگداشت شهدای رضوانشهر با سخنرانی سردار باقرزاده برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: مراسم بزرگداشت شهدای رضوانشهر با سخنرانی سردار سید محمد باقرزاده در بقعه امین السلطان(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت شهدای رضوانشهر با سخنرانی سردار باقرزاده برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، سرهنگ سید اکبر قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: هجدهمین یادواره ۱۳۶ شهید رضوانشهر و یادبود ۴ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشاء پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه در بقعه حضرت امین السلطان(ع) غریب بنده این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با سخنرانی سردار  پاسدار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح همراه است افزود: مداحی مرتضی طاهری، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌های آئین بزرگداشت شهدای رضوانشهر است.

فرمانده سپاه رضوانشهر خاطرنشان کرد: ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه در ۲۳ اسفند ماه ۹۴ در بوستان کوثر رضوانشهر و ۲ شهید گمنام دیگر ۹ مرداد ماه ۹۵ همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در پارک شهر پره سر این شهرستان تدفین شدند.

شهدای گمنام بوستان کوثر رضوانشهر در سال‌های ۶۲ و ۶۳ در عملیات والفجر۱ در سرزمین فکه و در عملیات بدر در شرق دجله در سن ۲۰ و ۲۴ سالگی شهید شدند.

شهدای گمنام ۱۸ و ۱۹ ساله پارک شهر پره سر رضوانشهر نیز در سال‌های ۶۱ و ۶۴ در عملیات محرم در منطقه شرهانی و تک ایذایی والفجر ۸ در منطقه ام الرصاص به فیض شهادت رسیدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه