پروژه نهضت آسفالت رشت ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس شورای شهر رشت، ساماندهی آب‌های سطحی و نهضت آسفالت را از اولویت‌های کاری در رشت دانست و اعلام کرد: اتمام پروژه نهضت آسفالت رشت ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

پروژه نهضت آسفالت رشت ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از شبستان، رضا جمشیدی، رئیس شورای شهر رشت عصرروز گذشته( ۲۲ دس) در نطق پیش از دستور بیست و پنجمین جلسه عادی شورای شهر رشت، با بیان اینکه شورای شهر منتخب مردم هستند و از مشروعیت حداکثری برخوردارند، اظهار کرد: حمایت حداکثری مردم از اعضای شواری شهر جایگاه شورا را قابل احترام می‌کند.
وی با اشاره به انعکاس خلاف واقع عملکرد شورا در برخی از رسانه‌های مکتوب استان تاکید کرد: شورا فرصت پرداختن به حواشی را ندارد و روی اهداف و اولویت‌های کاری که همان خدمت به مردم است، متمرکز می‌شود.
رئیس شورای شهر رشت اذعان کرد: تمرکز اصلی شورای شهر رشت بر خدمات رسانی به مردم است تا در شرایط بسیار نامطلوب رشت بتواند در آینده نزدیک شرایط مطلوب تری به ارمغان بیاورد.
وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر رشت مانند سایر پارلمان‌های محلی و ملی موظف است اولویت‌هایی را ترسیم کند وشهرداری به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی و بازوی اجرایی شهر اولویت‌های شورای شهر را دنبال می‌کند.
جمشیدی، پروژه‌های ساماندهی آب‌های روان سطحی و نهضت آسفالت را از اولویت‌های کاری در شهر رشت برشمرد و گفت: اتمام نهضت آسفالت نیاز به پیش شرط‌هایی از جمله هماهنگی در برنامه ریزی و تامین منابع مالی دارد.
وی اعلام کرد: اگر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی محقق شده و ملزومات روسازی انجام شود، اتمام نهضت آسفالت در این شهر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
رئیس شورای شهر رشت یادآور شد: ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای لکه گیری و اجرای روکش آسفالت و مابقی به آسفالت کردن معابر خاکی و خیابان‌های بدون آسفالت اختصاص دارد.
وی همچنین گفت: در بودجه ۹۳ شهرداری موظف است ترمیم، اصلاح، بازسازی و روسازی معابر وخیابان‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهد.
جمشیدی اظهار کرد: با جدیت به دنبال موضوع هستیم تا در سال ۹۳ پروژه نهضت آسفالت آغاز شود.
وی با بیان اینکه پروژه لکه گیری در رشت به ۱۰ هزار تن آسفالت نیاز دارد گفت: هزینه این میزان آسفالت چیزی کمتر از یک و نیم میلیارد تومان خواهد شد.
رئیس شورای شهر رشت تاکید کرد: شهرداری برای لکه گیری آسفالت معابر و خیابان‌های شهر رشت برنامه ریزی دقیق داشته باشد.
دکتر جمشیدی خاطرنشان کرد: کارهای انجام نشده‌ای از گذشته باقی مانده و انتظار مردم از شورای شهر این است که بیش از گذشته و چند برابر دیگران کار کنند.
در ادامه جلسه شورای شهر کلان شهر رشت و پس از نطق موسوی روزان، رضا رسولی و محمود باقری خطیبانی بررسی طرح‌ها آغازشد که طرح تسهیلات تشویقی عوارض شغلی یک ماهه سال ۹۲ شهرداری رشت با رای اکثریت اعضای شورای شهر برای بررسی بیشتر مسکوت ماند.
دستور دوم بیست و پنجمین جلسه شورای شهر رشت تفویض اختیار به شهردار جهت پرداخت کمک‌های مالی تا سقف ۵۰ میلیون ریال بوده که با هشت رای مخالف تصویب نشد.
طرح اصلاح مصوبه ساماندهی تبلیغات شهری سومین دستور جلسه روزگذشته شورای شهر رشت بود که افزودن کلمات سمعی و مناطق به تعریف تبلیغات محیطی و مصوبه قبلی مصوب در دویست و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت در تاریخ ۲۵/۱/۸۹ بوده و تصویب شد.
از دیگر بخش‌های این مصوبه افزودن یک تبصره به ماده سوم مصوبه و حذف ماده ۵ و دو تبصره آن بوده که با رای اکثریت اعضای شورای شهر به تصویب رسید.
طرح اصلاح اعضای ستاد هماهنگی و ساماندهی تبلیغات محیطی شهری که شامل پنج بند بوده نیز با تغییراتی با رای اکثریت آرای اعضای شورای شهر تصویب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه