۴۸ طرح عمرانی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

اسماعیل قربان زاده در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان گیلان افزود: این طرح ها توسط دو بخش خصوصی و دولتی اجرایی شده است.

۴۸ طرح عمرانی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، اسماعیل قربان زاده در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان گیلان افزود: این طرح ها توسط دو بخش خصوصی و دولتی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: روسای ادارات شهرستان فومن همراه با کاروان های خبری در میان مردم حضور پیدا می کنند و دهه فجر انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

فرماندار فومن اظهار داشت: تاکنون کمیته های ۲۰گانه دهه فجر به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان تشکیل شده است.

وی به نقش کمیته اطلاع رسانی اشاره و خاطرنشان کرد: این کمیته می تواند نقش مهمی در ایجاد امید و نشاط در جامعه داشته باشد و به دولت تدبیر و امید کمک کند.

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال همچنین یادواره ۴۰۵ شهید شهرستان فومن برگزار خواهد شد.

قربانزاده یادآور شد: فومن در دوران انقلاب دو شهید و هفت جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و اولین شهید معلم به نام شهید ابراهیم جعفری از این شهرستان بود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی فومن نیز در این نشست گفت: ۱۸کمیته به منظور برگزاری باشکوه دهه فجر در شهرستان فعال شده است.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده افزود: این کمیته ها آماده برگزاری برنامه های دهه فجر امسال هستند و برای بیش از ۹۳ هزار نفر برنامه ریزی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی روابط عمومی های فومن نیز عضو کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر این شهرستان هستند.

وی برگزاری جشن پیروزی انقلاب با حضور مسوولان و مردم، نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس شاهد، عطرافشانی مزار شهدا بخصوص مزار اولین شهید معلم استان گیلان، دیدار با خانواده های معظم شهدای دوران انقلاب اسلامی، افتتاح نمایشگاه کتاب و عکس، تبیین انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جدید بویژه دانش آموزان و دانشجویان، برگزاری یادواره شهدای شهرستان فومن و یادواره های روستایی در دهه فجر را از برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان فومن ذکر کرد.

حجت الاسلام ابراهیم زاده برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده روی خانوادگی، برنامه های بومی – محلی براساس آداب و رسوم مردم این خطه و مسابقات علمی و فرهنگی را از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان فومن عنوان کرد./ ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه