دبیر کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با 8دی:

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی جرم است / سیاه نمایی مدیر کل سیاسی به دور از انصاف است

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاه نمایی مدیرکل سیاسی استانداری گیلان به دور از انصاف است.

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی جرم است / سیاه نمایی مدیر کل سیاسی به دور از انصاف است

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، سوء استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی را در زمان انتخابات جرم برشمرد و اظهار داشت: طبق قانون استفاده از ابزار آلات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی جرم محسوب می شود اما در حال حاضر با قانون موجود چنین قوانین و مقرراتی تنها در زمان تبلیغاتی که اعلام می کنند جرم است.
وی تبلیغات رسانه ای عملکرد دولت را امری عادی توصیف کرد و افزود: اگر دولت اقدامات و عملکردهای خود را برای مردم توضیح داده است یک مسئله طبیعی است و همه ی دولت ها این کار را انجام داده اند.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی سفر شهر به شهر مدیرکل سیاس استانداری گیلان و سیاه نمایی وی از دولت گذشته را به دور از انصاف دانست و گفت: اینکه در برخی از جلسات مسئولان استانداری گیلان در شهر ها می چرخند و عملکرد دولت سابق را سیاه جلوه می دهند و اقدامات دولت فعلی را گل و بلبل معرفی می کنند صحیح نیست و به دور از انصاف است.
دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اخلاقا” درست نیست کسی که قرار است از خود تعریف و تمجید کند دیگران را بکوبد، اظهار کرد: اخلاق سیاسی و انتخاباتی در کشور باید لازم الاجرا گردد.
داداشی با بیان اینکه فعالان سیاسی در تبیین مواضع خود باید دینداری را ملاک خود قرار دهند، افزود: هر کسی که فعال سیاسی است چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باید حداقل های اخلاقی، شرعی و سیاسی را رعایت کند.
وی وجدان را قاضی بر بیانات و اظهارات همه ی اشخاص برشمرد و گفت: همه ی ما مسلمان هستیم و باید با اخلاق اسلامی و دینی در برخورد با مسائل سیاسی رفتار کنیم و نباید وجدان را زیر پا گذاشت.
نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه همه باید ابتدا عیب خود را بگیرند و آن را رفع کنند، بیان داشت: هر دولتی که آمده یکسری نواقصی را داشته است و قرار نیست دولتی که بعد از دولت قبلی سر کار می آید نقاط ضعفش را بشمارد و نقاط ضعف خود را نادیده بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه