عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با 8دی:

عدالت سیاسی و اداری در جامعه رعایت شود / استفاده از تشکیلات دولت برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

نماینده مجلس استفاده از امکانات دولتی را برای فعالیت انتخاباتی را مردود اعلام کرد و گفت: باید عدالت سیاسی و اداری در جامعه رعایت شود.

عدالت سیاسی و اداری در جامعه رعایت شود / استفاده از تشکیلات دولت برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

ولی الله نانواکناری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه انتخابات مسئله ای مهم و گردنه اساسی در هر برهه از تاریخ ایران است، اظهار داشت: ما در انتخابات به دنبال این هستیم که قانون صد در صد اعمال و اجرایی شود.
وی با اشاره به تحرکات برخی از مسئولان اجرایی و مدیریتی در سطوح عالی و میانی کشور مبنی بر فعالیت های انتخاباتی پیش از موعد و استفاده از امکانات و استعداد های دولتی برای رسانه ای کردن عملکرد انتخاباتی دولت، افزود: استفاده از تشکیلات دولتی برای هر کاندیداتوری که می خواهد به انتخابات ورود کند ممنوع است.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی رفتارهای انتخاباتی مدیران اجرایی در استان ها را برای هر شخصی ممنوع دانست و گفت: مسئولان دولتی هم خلاف قانون است که بخواهند از تشکیلات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی شخصی استفاده کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر غیر قانونی بودن فعالیت ها و تحرکات دولتی برای انتخابات و رسانه ای کردن اقدامات دولت با نیت پیروزی در انتخابات، اظهار کرد: اگر چنین موضوعی در سراسر کشور اعمال و اجرا شود یقینا با این موضوع برخورد جدی صورت می گیرد.
نانوا کناری با اعلام اینکه همه ی دستگاه های اجرایی کشور باید در راستای انتخابات پر شور و بدون حاشیه تمام همیت خود را بکار گیرند، افزود: باید عدالت سیاسی و اداری در جامعه رعایت شود تا رای مردم که حق الناس است ضایع نشود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه