با حمایت بخش خصوصی:

سینما در آستانه‌اشرفیه تأسیس می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه‌اشرفیه از تأسیس سینما در این شهر با حمایت بخش خصوصی خبر داد.

سینما در آستانه‌اشرفیه تأسیس می‌شود

به گزارش ۸دی، محمد معافی در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: تأسیس سینما در آستانه‌اشرفیه با مشارکت بخش خصوصی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌گیرد.

وی بابیان اینکه به‌منظور تحقق این مهم جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی با حضور مسئولان و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و استان، رئیس امور سینمائی، کارشناسان امور اجتماعی فرمانداری و دیگر مسئولان مرتبط برگزارشده افزود: تأسیس و راه‌اندازی سالن این سینما به پیشنهاد بخش خصوصی و در محل مجتمع تجاری، فرهنگی پارادایس آستانه‌اشرفیه انجام خواهد شد.

معافی با اشاره به اینکه به‌زودی این سینما فعالیت خود را آغاز می‌کند بیان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، تجهیز سالن سینمای آستانه‌اشرفیه توسط سینما شهر که وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است انجام می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه‌اشرفیه توسعه همه‌جانبه فرهنگی را از اهداف مهم دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی و تأسیس این سینما به‌عنوان یک مرکز مهم فرهنگی می‌تواند در برآورده کردن بخشی از نیازهای فرهنگی مردم منطقه مؤثر باشد.

وی بابیان اینکه تأسیس سینما در این شهر همواره یکی از خواسته‌های مردم این شهرستان بوده افزود: نبود سینما در این شهرستان موجب شده تا مردم این منطقه برای استفاده از این مرکز فرهنگی به شهرهای مجاور استان گیلان عزیمت کنند.

معافی با تأکید بر اینکه ایجاد مراکز فرهنگی و هنری چون کتابخانه، سینما، سالن‌های نمایش، دانشگاه‌ها و…در بالا بردن شاخص‌های فرهنگی منطقه نقش مؤثری گفت: امیدواریم با تأسیس سینما در این شهرستان شاهد توسعه فعالیت‌های فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه