توضیحات اعضای شورای شهر شاندرمن درباره جلسه دیروز؛

شعبانپور: یک درصد تصور نکنید که عقب‌نشینی کنیم / بخشی‌زاده: توضیحات شهردار رضایت‌بخش نبود

۴ تن از اعضای شورای شهر شاندرمن در جلسه‌ی دیروز توضیحات شهردار را استماع کردند اما مجموعه نظرات نشان از عدم جلب رضایت آنان دارد.

شعبانپور: یک درصد تصور نکنید که عقب‌نشینی کنیم / بخشی‌زاده: توضیحات شهردار رضایت‌بخش نبود

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، جلسه استماع توضیحات شهردار شاندرمن در خصوص اشکالات یازده گانه ۴ تن از اعضای شورا عصر دیروز برگزار شد.

در این جلسه که چندین ساعت به طول انجامید سید نظام عبدالحسین زاده شهردار شاندرمن توضیحاتی در خصوص اشکالات اعضای شورا به صورت کتبی و شفاهی ارائه داد.

ناصر بشردوست عضو شورای شهر شاندرمن در گفتگو با ماسال نیوز در خصوص مباحث طرح شده در این جلسه گفت: فعلا پاسخ های آقای شهردار ارائه شد و بعدا باید تصمیم گیری کنیم. باید در جسله دیگری توسط اعضای شورا تصمیم گیری شود.

 

جهانسور بخشی زاده دیگر عضو شورای شهر شاندرمن در گفتگو با ماسال نیوز توضیحات عبدالحسین زاده را غیرقابل قبول دانست و گفت: این جلسه فعلا در خصوص تذکرات داده شده بود و در آن شهردار آمد و موارد یازده گانه را به صورت کتبی و شفاهی جواب داد. استیضاح چندین مرحله دارد و باز هم ما باید بنشینیم و جمع بندی کنیم که قانع شدیم یا نه.

وی افزود:  اگر نظر نهایی اعضا این بود که پاسخ ها قانع‌کننده نبود چند روز دیگر دوباره نامه ای برای رئیس شورا خواهیم زد که قانع نشده ایم و طرح سوال برای استیضاح صورت بگیرد.

بخشی زاده در خصوص نظر شخصی اش پیرامون توضیحات شهردار شاندرمن اظهار داشت: ما می‌خواهیم که استیضاح صورت بگیرد. توضیحات ایشان رضایت بخش و کافی نبود. اما فرآیند قانونی باید طی شود و این فرآیند حداقل یک تا یک و نیم ماه طول می‌کشد. ما باید به قانون احترام بگذاریم.

 

قهرمان شعبانپور دیگر عضو شورای شهر شاندرمن در باره جلسه امروز شورای شهر به خبرنگار ماسال نیوز گفت: در این جلسه ۴ تن از اعضای شورا حضور داشتند و شهردار به تذکرات شورا یک سری پاسخ ارائه کرد. ما هم در برابر پاسخ ها نکاتی گفتیم و نهایتا فکر می‌کنم که ما باید طرح سوال کنیم تا استیضاح رخ بدهد.

وی افزود: ما فعلا تذکر داده بودیم. که پاسخ داده شد. اما توضیحات راضی کننده نبود و ما ۴ نفر روی حرفمان هستیم.

شعبانپور در خصوص روال برگزاری جلسه استیضاح گفت:  پس از این جلسه در ادامه ما سه نفر باید اعتراض کنیم که خواهان استیضاح شهردار هستیم. نامه بزنیم که قانع نشدیم و خواهان استیضاح هستیم. در جلسه استیضاح موافق و مخالف حرف هایشان را می‌زنند و اگر ۴ رای داشت استیضاح صورت می‌گیرد و اگر ۳ رای بود موضوع به شورای حل اختلاف خواهد رفت.

وی افزود: شهردار در حال مرتفع کردن مشکلات است اما مشکلات همچنان وجود دارد مثلا بحث ساخت و سازهای غیرمجاز و کندی روند پرژه ها و حقوق پرسنل و …

این عضو شورای شهر شاندرمن در خصوص روال برگزاری جلسات و دعوت از اعضا گفت:  از همان ابتدای دوره شورا، در اولین جلسات برخی اعضا با توجه به مشغله هایشان مباحثی مطرح کردند که نهایتا قرار شد هر دوشنبه ساعت ۱۶  جلسات شورا برگزار شود و این روال در این سالها رعایت شده است. این اساسا خواسته دوستانی بوده است که الان اعتراض دارند. من در کل این مدت ۱ جلسه غیبت داشتم.

شعبانپور در خصوص نظرات سایر اعضای شورا نسبت به طرح استیضاح گفت: یک درصد تصور نکنید که عقب نشینی رخ می دهد. ما به اجماع رسیده ایم اما باید یک سری از مراحل قانونی طی شود. اما سعی می‌کنیم طرح سوال را چند روز دیگر انجام دهیم.

 

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه