توسط پلیس گیلان؛

راز جسد کشف شده در رودخانه افشا شد + تصاویر

راز کشف جسد زن ۵۶ ساله در رودخانه پسیخان که مالک یک باشگاه بدنسازی در لاهیجان بود با تلاش کارآگاهان آگاهی بر ملا شد.

راز جسد کشف شده در رودخانه افشا شد + تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از صبح شفت، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در تشریح این خبر گفت: در پی کشف جسد زنی۵۶ ساله در چهارم آذرماه سالجاری کارآگاهان آگاهی با بررسی های شبانه روزی سه مظنون را در این خصوص دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات کارآگاهان از سه متهم دستگیر شده، ۲تن از مظنونان آزاد و نفر سوم که شواهدی بیشتری از وی در دست داشتن در قتل بدست آمد، مورد بازجویی تخصصی کارآگاهان قرار گرفت، افزود: مردی ۳۷ ساله که اهل و ساکن شهرستان رودسر می باشد در ابتدا منکر بزه انتسابی شده ولی با توجه به مدارک و مستندات جمع آوری شده توسط کارآگاهان به قتل این زن ۵۶ ساله با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ خیرخواه با اشاره به اینکه همدست ۳۷ ساله متهم نیز در شهرستان سیاهکل شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در این شهرستان دستگیر شد، بیان داشت: قاتل ۳۷ ساله در اعترافات خود عنوان داشته به واسطه آشنایی که از قبل با مقتول داشته در ساعت پایانی شب به اتفاق همدستش با وی ملاقات کرده و پس از حرکت به سمت رشت با توجه به اختلافات قبلی با وی درگیر شده و پس کوبیدن مشت به پیشانی مقتول با چاقویی که درکنار درب خودرو بوده، وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهمان در چهارم آذرماه مقتول را در رودخانه پسیخان رها و با خودروی وی گریخته بودند، اظهار داشت: همدست قاتل نیز با تایید اعترافات قاتل اعلام کرده که خودروی مقتول را پس از آتش زدن در ییلاقات پیرکوه شهرستان سیاهکل رها کرده است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اعلام اینکه جستجوی پلیس جهت کشف خودروی مقتول ادامه دارد، از اصحاب رسانه خواست،جهت بررسی و اطلاع از صحت و سقم اخبار انتظامی با شماره ۲۱۸۲۱۵۶ مرکز اطلاع رسانی پلیس گیلان تماس یا به کانال اطلاع رسانی policegilan@ مراجعه نمایند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه