فرماندار لنگرود:

سیاست دولت سرپوش گذاشتن بر تخلفات نیست/ روسای ادارات سه شنبه ها به هیچ ماموریتی نروند

فرماندار لنگرود گفت: دولت به دنبال شفافیت است و سیاست دولت سرپوش گذاشتن بر تخلفات نیست و مقابله با فساد مأموریت دولت است.

سیاست دولت سرپوش گذاشتن بر تخلفات نیست/ روسای ادارات سه شنبه ها به هیچ ماموریتی نروند

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، فرماندار لنگرود در جلسه شورای اداری که عصر دیروز (شنبه) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد آرامش و ثبات در جامعه و اقتصاد از هدف‌های اول دولت است و مسئولین از هرگونه اقدامات التهاب‌آمیز و تنش‌زا اجتناب و در مسیر و چارچوب قانون عمل کنند.

سید رضا جوادپور با تأکید بر اینکه هرگز به دنبال ایجاد ناآرامی در حوزه مأموریت خود نباشیم، گفت: گشایش و شفافیت اطلاعات از اهداف دولت است و در مسیر رشد و باید سازندگی و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و شاخصه‌های مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

جوادپور افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی باهدف گشایش در زندگی مردم و صحنه ارتباطات بین‌المللی است.

فرماندار لنگرود اعتماد عمومی را سرمایه‌ای بزرگ عنوان و تصریح کرد: دولت به دنبال شفافیت است و سیاست دولت سرپوش گذاشتن بر تخلفات نیست و مقابله با همه نوع فساد و انحراف از مأموریت دولت است.

وی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی رابطه مردم با حکومت رابطه پدر فرزندی است، خاطرنشان کرد: ما بایستی در مقابل خواسته‌های مردم نهایت صبر، استقامت و نهایت انگیزه برای خدمت را داشته و صبور باشیم.

جوادپور در جلسه شورای اداری شهرستان به روسای ادارات تذکر داد که روزهای سه‌شنبه در محل کار خود حاضر و به هیچ مأموریت اداری نرفته و به مراجعات مردمی پاسخگو باشند که البته این محدود به یک روز نیست و باید در تمام طول هفته نسبت به این موضوع توجه کنند.

فرماندار لنگرود در پایان از حضور گسترده و باشکوه مردم و مسئولان در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی قدردانی کرد و افزود: مراسم بزرگداشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در روستاها و شهرها در حال برگزاری است.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه