مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

شهرک صنعتی لاهیجان دارای ارزشی ملی و فراملی است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: ظرفیت های ارزشمند شهرک صنعتی لاهیجان دارای ارزش ملی و فراملی است.

شهرک صنعتی لاهیجان دارای ارزشی ملی و فراملی است

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، طهمورث لاهوتی اشکوری در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی لاهیجان، تصریح کرد: تاکنون با واگذاری ۱۲ هکتار عرصه زمین صنعتی از مجموع ۱۸ هکتار اراضی در اختیار در این شهرک صنعتی، ۴۱ واحد صنعتی استقرار یافته اند که از این تعداد۲۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۵۹۰ میلیارد ریال با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۸۲۰ نفر، در حال بهره برداری هستند..

لاهوتی اشکوری با اشاره به تأمین زیرساخت‌های اساسی در شهرک صنعتی لاهیجان گفت: ساخت و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب صنعتی، تأمین خطوط شبکه روشنایی داخلی شهرک، تأمین آب و شبکه داخلی آب شهرک، بهره برداری از منبع هوایی ۵۰ مترمکعبی و ۲۰۰مترمکعبی بتنی، شبکه داخلی مخابرات، تأمین گاز، شبکه هدایت و جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب، خطوط ۲۰ کیلو ولت برق داخلی، شبکه معابر و محوطه سازی و فضای سبز، تجهیز شهرک به خودرو و آشیانه اطفاء حریق از زیرساخت های مهم اجراء شده در این شهرک است.

وی محور اساسی فعالیت‌های شرکت شهرک های صنعتی را ایجاد زیرساخت‌های مطلوب و استاندارد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی عنوان کرد و افزود: پیگیری در روند استقرار و بهره‌برداری از واحدهای صنعتی فعال و پویا در عرصه فرآیند تولید و اشتغال، از دیگر محورهای مهم کاری شرکت شهرک های صنعتی است.

لاهوتی اشکوری در ادامه خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی لاهیجان یکی از شهرک های صنعتی نمونه کشور در ایجاد تمامی زیرساخت‌های اساسی است که با استقرار واحدهای دارای برند در حوزه صنایع غذایی دارای ارزش ملی و فراملی است.

وی تلاش در راستای ایجاد شهرک‌های صنعتی نمونه در سطح کشور را یکی از مهم ترین سیاست‌های کاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه