عصر دیروز رخ داد؛

تعطیلی تمرینات تیم فوتبال شهرداری ماسال به علت عدم پرداخت حقوق بازیکنان

عصر دیروز بازیکنان تیم شهرداری ماسال با وجود حضور در محل تمرین، به علت عدم دریافت حقوق چندین ماهه از تمرین امنتاع کردند.

تعطیلی تمرینات تیم فوتبال شهرداری ماسال به علت عدم پرداخت حقوق بازیکنان

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، تمرینات باشگاه فرهنکی ورزشی شهرداری ماسال عصر دیروز علی رغم حضور بازیکنان تعطیل شد.

بازیکنان این تیم که عصر دیروز حوالی ساعت ۱۵ باید تمرینات خود را آغاز می کردند ضمن حضور در زمین ورزشی، از تمرین خودداری کردند.

علت این اتفاق از سوی منابع آگاه عدم پرداخت دستمزد بازیکنان است.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: قریب به ۶ ماه است که حقوق بازیکنان بر اساس قرارداد پرداخت نمی شود و در مجموع در این ۶ ماه برخی حقوق یک ماه و برخی دو ماه را دریافت کرده اند. شهردار ماسال هم در این مدت قول های متعددی برای حل مشکل داده است اما تاکنون بخش اعظم هزینه های ثبت شده در قرار داد بازیکنان پرداخت نشده است.

وی افزود: در آخرین مورد مدتی قبل از سوی شهرداری ماسال قول هایی داده شد مبنی بر پرداخت حقوق حوالی بیستم این ماه که متاسفانه آن هم رخ نداد. تیم شهرداری پنج شنبه‌ی گذشته هم در لنگرود بازی داشت که قول داده بودند پیش از بازی حقوق ها پرداخت شود که این قول هم عملی نشد. در نتیجه بازیکنان برای دفاع از حق قانونی شان، امروز تمرینات تیم را تعطیل کردند.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه