نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان:

متن پیام رهبری بیانگر ناراحتی از ارتحال رفیق بود/ هرکس را که آقا برای جایگزینی هاشمی انتخاب کنند مورد احترام ماست

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان گفت: تقلی و تلاش دشمن برای تخریب فرهنگی بیش از تلاش صورت گرفته، رخ نمایی می کند.

متن پیام رهبری بیانگر ناراحتی از ارتحال رفیق بود/ هرکس را که آقا برای جایگزینی هاشمی انتخاب کنند مورد احترام ماست

آیت الله احمد پروایی نماینده ی مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در  گفتگو با خبر نگار هشت دی ضمن اشاره به بدگمانی های به وجود آمده در جریانات مختلف در خصوص برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: حضور حضرت آیت الله خامنه ای، رهبری معظم انقلاب اسلامی، و اقامه ی نماز توسط ایشان گمانه زنی ها را برطرف می کند.

وی افزود: من تعجب می کنم چرا برخی از ما  دنبال مسائل جزئی و گاهی اوقات هم بد گمان می باشیم.

پروایی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری افزود: متن پیام بیانگر ناراحتی و غمگین بودن حضرت ایشان در ارتحال رفیق و هم رزم خویش در صحنه های مختلف می باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:  حضرت آقا در مراسم حاضرشدند و به همه تاکید کردند که در نماز شرکت کنند، انتظار هم همین بود که ایشان بدون درنگ به اقامه ی نماز بپردازند، تا مردم بیش از این خسته نشوند.

آیت الله پروایی بابیان اینکه صمیمیت خاصی بین آقای هاشمی و رهبری نظام وجود داشته است تصریح کرد: دوبار حکم تنفیذ ریاست جمهوری آقای  هاشمی رفسنجانی توسط مقام معظم رهبری امضا شده است لذا همانطور که آقا فرموده اند”برخی خناسان می خواستند آقای هاشمی را در مقابل نظام قرار دهند” باید گفت که درایت آقای هاشمی اجازه نداد چنین مسئله ای محقق شود.

وی ادامه داد: او همیشه حامیِ رهبری معظم ، مدافع انقلاب و پرچمدار مبارزه ی با استکبار و صهیونیست در کنار رهبری بود.

نماینده ی مردم گیلان در خبرگان رهبری با اشاره به برخی گمانه زنی ها در خصوص انتخاب جایگزین رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضرت آقا هرکس را که صلاح بداند در این جایگاه مهم قرار خواهند داد و فرد منتخبِ توسط ایشان، برای ما مورد تکریم و احترام است. لذا ایشان بر اساس مقتضیات فردی را برای ریاست مجمع انتخاب خواهند کرد .

آیت الله پروایی به تبیین مسائل فرهنگی استان گیلان نیز اشاره کرد وافزود: در استان گیلان گامهای  فرهنگی خوبی برداشته شده که بسیاری از این کارها توسط نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، برادران زحمتکش نیروی انتظامی به خصوص با برنامه ی “گیلان مطهر”اجرا شده است، که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه آمارهای خوب و دلگرم کننده ای در خصوص کار فرهنگی توسط مسئولین دولتی و فرهنگی استان به گوش می رسد تاکید کرد: درست است که کار انجام می شود، اما تقلی و تلاش دشمن برای تخریب فرهنگی بیش از تلاش صورت گرفته، رخ نمایی می کند، لذا در بعضی از صحنه ها شاهد نواقص در این امور هستیم .

وی در پایان گفت: همه ی مسئولین ما به این کمبودها اعتقاد دارند ، لذا ما نیز  برای  مسئولین دولتی ، فرهنگی ، نیروی انتظامی ، سپاه و آموزش و پرورش دعا می کنیم که خداوند  توفیق دهد بتوانند  مشکلات فرهنگی را  برطرف کنند‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه