نماینده مردم انزلی:

تبلیغات از امکانات و استعداد دولتی غیرقانونی است / مردم از سفر شهر به شهر برخی مدیران استان فریب نمی خورند

نماینده مردم انزلی در مجلس گفت: مردم آگاه و بصیرند و فریب سفرهای شهر به شهر برخی از مدیران استانداری را نمی خورند.

تبلیغات از امکانات و استعداد دولتی غیرقانونی است / مردم از سفر شهر به شهر برخی مدیران استان فریب نمی خورند

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی، نسبت به نامه نگاری های وزارت کشور به استانداری ها مبنی بر بکارگیری استعداد ها و نیروهای دولتی برای تبلیغات انتخاباتی دولت به شدت واکنش نشان داد و اظهار داشت: اگر مسئولان دولتی بخواهند از امکانات دولتی تبلیغات انتخاباتی داشته باشند، خلاف محض است و استانداری باید جلوی آن را بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه جدای از استانداری، سازمان بازرسی هم باید وارد شود و با این قضیه برخورد کند، افزود: سازمان بازرسی باید وارد میدان شود چون کسی که در سطوح مدیریت در استان است نمی تواند تبلیغات انتخاباتی داشته باشد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تبلیغات مسئولان استان برای پیروزی روحانی در انتخابات ۹۶ را بی تاثیر دانست و گفت: مردم آگاه هستند و داری بصیرتند و در ۸ و ۹ دی کاملا نشان دادند که در نقش آفرینی از مسئولان و سیاسیون جلوترند و این چنین تبلیغات کردن تاثیری بر پیروزی ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مردم در انتخابات به فرد اصلح رای خواهند داد، اظهار کرد: این مردم هستند که در انتخابات رای خواهند داد و آن کسی که اصلح است و می تواند خادم ملت باشد به آن رای می دهند.

خسته بند با بیان اینکه مردم همیشه واقع نگرند و بر اساس ظاهر رای نمی دهند، گفت: تجربه نشان داده است دولت هایی که راس کار بوده اند و آمده اند خودشان انتخابات را برای خود تبلیغات کرده اند، مردم به آنها رای نداده اند و بلکه به جناح مقابلش اطمینان کرده اند.

وی استفاده از امکانات رسانه ای دولتی برای غرض انتخاباتی را محکوم کرد و گفت:  رفتار دولت هایی که از امکانات بیت المال برای تبلیغات خود سوء استفاده می کنند غیر قانونی است و خود مردم در نظرشان تغییر رویه می دهند و به کسی که دلشان خواست رای می دهند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس از سفر شهر به شهر برخی از مدیران کل استانداری به شدت انتقاد کرد و گفت: مسئولی که دارای جایگاه در استان است نمی تواند تاثیرگذار باشد و با رفتن به شهر های مختلف مردم را فریب دهد و کسی که چنین تصوری داشته باشد کار بیهوده ای را انجام داده و فقط نظم انتخابات را برهم زده است.

خسته بند تبلیغات اینچنینی را اشتباه محاسباتی برخی از مسئولان استان دانست و بیان داشت: این نوع فعالیت تخلف است و شخصی که تصور می کند با سفر شهر به شهر می تواند نظر مردم را نسبت به خود مجذوب کند بدانند در اشتباه هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه