رئیس پلیس راه استان گیلان خبر داد؛

تصادف کامیون با عابرپیاده در محور کلاچای- رودسر یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: برخورد یکددستگاه کامیون با عابرپیاده در محور کلاچای – رودسر ، یک کشته برجای گذاشت.

تصادف کامیون با عابرپیاده در محور کلاچای- رودسر یک کشته برجای گذاشت

به گزارش ۸دی، سرهنگ حسین محمدپور شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز، براثر برخورد یکدستگاه کامیون به عابر پیاده در محور کلاچای- رودسر- پلرود عابر ۶۰ ساله مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
وی اضافه کرد: عابر پیاده بدلیل شدت جراحات وارده غروب امروز ( شنبه) جان خود را در بیمارستان از دست داد.
وی دلیل این تصادف را عدم توجه راننده کامیون به جلو عنوان و تصریح کرد: بیشترین قربانیان تصادفات استان مربوط به عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت ها است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه بیشتر تصادفات با عابران پیاده و راکبان موتور سیکلت در شب بین ساعت ۲۰ تا ۲۴ اتفاق می افتد، تاکید کرد: عابران پیاده بمنظور دیده شدن در شب، از لباس یا کفش روشن و یا نوارهای بازتاب دهنده نور استفاده کنند.
وی همچنین به ضرورت برطرف کردن نواقص موتور سیکلت ها همچون نقص در چراغ ها اشاره و بیان کرد: خراب بودن چراغ های موتور نقش موثری در تصادفات رانندگی دارد؛ از اینرو، راکبان موتور سیکلت ها با استفاده از کلاه ایمنی ، رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و اطمینان از سالم بودن چراغ ها ترددی ایمن را برای خود رقم بزنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه