رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گیلان در لنگرود:

آیت‌الله هاشمی با اختلاف‌نظرها تنش ایجاد نمی‌کرد/امروز می‌گوییم تحریم‌ها شکاف برداشته است

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گیلان گفت: آیت‌الله هاشمی با اختلاف‌نظرها تنش ایجاد نمی‌کرد، صبوری راهی است که باید در این مسیر رعایت شود.

آیت‌الله هاشمی با اختلاف‌نظرها تنش ایجاد نمی‌کرد/امروز می‌گوییم تحریم‌ها شکاف برداشته است

به گزارش ۸دی؛ به نقل از لنگرخبر، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گیلان عصر امروز (یک‌شنبه) در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سراسر عمر پربرکتشان موردعنایت خداوند متعال بود و فقدان چنین شخصیتی برای هیچ‌کس به‌اندازه رهبری دردناک نیست چراکه ایشان دوست و رفیق ۶۰ ساله خود را از دست دادند.

کیوان محمدی فرهنگ جامعه ما را فرهنگ اسلامی عنوان و گفت: فرهنگ اسلامی مبتنی بر رحمت است و جذب اسلام به خاطر برابری و شیعه بودن ما نیز به خاطر مهر و مهربانی و فقیرنوازی علی (علیه‌السلام) است، دین اسلام، دین رحمانی و تسلیم در برابر عدل و خواست الهی است.

وی بابیان اینکه یکی از افتخارات ما در عرصه علم سیاست این است که همواره برای بشریت مدل‌ساز بودیم، افزود: طرح دفاع ما مبتنی بر این است که ولایت‌فقیه مایع افتخار ماست  و درصورتی‌که روشی که امام و علما مطرح کردند را به‌صورت عملیاتی موفق به دنیا نشان دهیم  و همه ما تلاش می‌کنیم در جامعه هیچ فقیر و بی‌نظمی وجود نداشته باشد و باکار و تلاش و دفاع درست این سیستم موفق را به دنیا ارائه می‌دهیم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گیلان با اشاره به اینکه فقدان عناصری همانند آیت‌الله هاشمی با تلاش مضاعف جبران‌شدنی است، تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از تکیه‌گاه‌های انقلاب بود و امروز باید این خلأ  را باکار، تلاش و اعتقاد بیشتر به انقلاب و رهبری جبران کنیم.

محمدی گفت: اختلاف روسای ما هم ناشی از اختلافاتی است که در حوزه‌های ماست و آیت‌الله هاشمی با اختلاف‌نظرها تنش ایجاد نمی‌کرد، صبوری راهی است که باید در این مسیر رعایت شود و اختلاف‌نظرها بافرهنگ حل اختلاف و گفت‌وگو حل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه قدرت ما اتحاد و انسجام ما است، افزود: همین‌که ۶ قدرت جهانی در یک‌طرف میز مذاکره و ایران طرف دیگر مذاکره بودند از دستاوردهای کشور بوده و اگر تا دیروز می‌گفتیم تحریم‌ها تَرک برداشته امروز می‌گوییم تحریم‌ها شکاف برداشته است.

محمدی تصریح کرد:  گروه مذاکره‌کننده با امکاناتی که در اختیاردارند در تلاش هستند تا مشکلات را برطرف‌کنند در همین راستا در چند روز گذشته شاهد تحویل یک فروند ایرباس جدید  پس از ۳۷ سال به ایران بودیم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گیلان تأکید کرد: ما باید از همه مدیران، مسئولان و در رأس آن مقام معظم رهبری اطاعت کامل داشته باشیم و فرهنگ سیستم خود را به‌خوبی درک و آن را برای مردم تبیین کنیم.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری، اظهار کرد: با اختصاص ۵۰ درصد اعتبار در سال جاری و ۵۰ درصد اعتبار طی سال آینده گیلان می‌تواند حداکثر ۱۰ درصد پروژه جدید داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
می گفتند تحریم ها برداشته شده است؛ پس تا الآن با اینکه ما همه حرف های کدخدا را مو به مو اجرا کردیم فقط تحریم ها شکاف برداشته اند؟! اوباما تمدید تحریم ها را به اعتدالیون استحاله طلب هدیه داد و جان کری هم توصیه کرد به بهانه های داشتن موشک و عدم رعایت حقوق بشر تحریم های جدید وضع کنند.وزیر خارجه پیشنهادی ترامپ هم گفته باید دوباره مذاکره کنیم. شاید برخی افراد شکاف های اجرای برجام ناشی از مذاکرات احتمالی با دولت ترامپ را می بینند.
در حاشیه