فراخوان سوم مرکز نیکوکاری ماسال؛

کمک به دو فرزند معلول یک خانواده توسط مردم گیلان / تقبل ۲۵ درصد هزینه ظرف ۱ روز

مرکز نیکوکاری ماسال در سومین فراخوان خود برای بهبود شرایط خانواده ای نیازمند دارای دو فرزند معلول از مردم شهرستان کمک خواسته است.

کمک به دو فرزند معلول یک خانواده توسط مردم گیلان / تقبل ۲۵ درصد هزینه ظرف ۱ روز

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، مرکز نیکوکاری ماسال در سومین فراخوان خود قصد دارد به خانواده ای نیازمند دارای دو فرزند معلول کمک مالی کند.

این خانواده نیازمند که دو فرزند معلول دارد، از عهده هزینه های اولیه همچون پوشک نوزادان بر نمی آید و نیازمند مساعدت همشهریان نوعدوست است.

بر این اساس مجموع کمک مالی مد نظر این فراخوان از سوی مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) ماسال ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده که آن را به ۸۰ سهم ۸۵ هزار تومانی به نیت عنایت پنج تن آل عبا (ع)، تقسیم کرده اند.

علاقه مندان به شرکت در این طرح می توانند کمک های خود را به شماره حساب  ۰۱۰۹۶۰۰۴۸۱۰۰۵ بانک صادرات و یا شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۰۶۳۴  بنام مرکز نیکوکاری ماسال واریز نمایند.

بنا بر اعلام مدیریت مرکز نیکوکاری ماسال، در حال حاضر پس از گذشت تنها ۲۴ ساعت از این فراخوان بیش از ۲۵ درصد سهم ها، توسط خیرین شهرستان تقبل شده است.

پیش از این مرکز نیکوکاری ماسال با مشارکت اهالی شهرستان ماسال توانست ظرف مدت کوتاهی هزینه خرید دو بخاری برای نیازمندان و هزینه گازکشی یک خانواده نیازمند  را تهیه کند.

گفتنی است مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) ماسال، به عنوان مرکزی که در آن فعالیت های خیرخواهانه به صورت کاملا مردمی مدیریت می شود اما بطور رسمی تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) ماسال است، در سال های اخیر منشا فعالیت های خیرخواهانه زیادی در شهرستان بوده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مرکز و فراخوان اعلامی می توانند به نشانی ماسال خیابان پرستار جنب ساختمان پزشکان ( دکتر یعقوبی ) روبروی نانوایی سنگکی مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع)  مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۱۲۸۴۶۱۴۰ و شناسه @Nikokarimasal تماس حاصل نمایند.

آخرین فراخوان های اعلامی این مرکز در کانال تلگرامی به آدرس @emamhasanmojtabamasal منتشر می شود.

همچنین جهت آشنایی با سازوکار این مرکز می توانید به مطلب «آشنایی با مرکز نیکوکاری ماسال » مراجعه کنید.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه