عضو شورای شهر رشت:

معوقات ۸ ماه مربیان ورزشی پرداخت نشده است / تیم شهرداری و می رشت تلفیق شود

عضو شورای شهر رشت گفت: تلفیق تیم شهرداری و می رشت و اعزام یک تیم می تواند در حل مسائل مالی این تیمها کارساز باشد.

معوقات ۸ ماه مربیان ورزشی پرداخت نشده است / تیم شهرداری و می رشت تلفیق شود

به گزارش هشت دی، فاطمه شیرزاد امشب در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در سالن جلسات این شورا با بیان اینکه تقویت حوزه ورزش بویژه در بخش بانوان نیازمند حمایت است، اظهار داشت: این حمایت ها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است، اکنون زمان تعیین و تکلیف است.

وی افزود: تیم فوتسال می رشت بانوان، نمادی از شهر رشت برای معرفی آن است، بازی های افتخار آفرین این تیم قابل تقدیر و حمایت است.

شیرزاد با اشاره به مشکلات عدیده ی مالی این تیم برای اعزام به مسابقات ورزشی تاکید کرد: متأسفانه این تیم به دلیل مشکلات مالی به زحمت به مسابقات اعزام می شود، به نظر می رسد تلفیق تیم شهرداری رشت و می رشت و اعزام یک تیم تحت عنوان می رشت می تواند کارساز باشد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ۱۰۰ میلیون بودجه ای که در کمیسیون برنامه و بودجه شورا تصویب شد کفاف مسائل مالی این تیم را نمی دهد خاطر نشان کرد: معوقات مالی مربیان ورزشی ۸ ماه است که پرداخت نشده است و امیدواریم با در نظر گرفتن جلسه ای با حضور هنرمندان و مربیان ورزشی در کمیسیون فرهنگی بتوانیم به این مسائل رسیدگی کنیم.

شیرزاد از گردشگری تحت عنوان صنعت اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه تابلوهای حد ترخیص شرعی در ورودی های شهر نداریم، از شهرداری انتظار داریم در این زمینه اقدام سریعی داشته باشد.

عضو شورای شهر رشت به برنامه های حوزه گردشگری در نوروز ۹۶ اشاره کرد و گفت: اصلاح تابلوهای ترافیکی در سطح شهر، احداث کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری در میادین اصلی شهر و برگزاری کارگاه های آموزش گردشگری تا پایان سال از مسائلی است که باید در حوزه گردشگری بیشتر به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه گردشگری در راستای توسعه شهری کارآمد خواهد بود تصریح کرد: ایجاد پرتال جامع گردشگری، ارتباط مؤثر با اصناف، توانمندسازی نیروهای انسانی و برنامه ریزی هایی در حوزه کمپینگ نیازمند اقدامات هر چه بیشتر سازمان گردشگری شهرداری رشت است.

شیرزاد با بیان اینکه نمادها و یادمان هایی را میتوان در ورودی هایی شهر نصب کرد یاد آور شد: ما در زمینه اطلاع رسانی های ورودی شهر از سایر شهرستان های استان عقب مانده ایم،  ما ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری بسیاری در استان داریم و باید از تمام این ظرفیت ها استفاده کنیم.

عضو شورای شهر رشت گفت: به جای جشن راهنمایان گردشگری که در آغاز اسفند ماه برگزار می شود، بهتر است یک همایش گردشگری در راستای توسعه و تقویت حوزه گردشگری برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه