ابلاغیه جنجالی برای تشکیل ستاد تبلیغات روحانی به ریاست معاون سیاسی استانداری‌ها؛

دستور بی سابقه به کارگیری امکانات تبلیغاتی دولت برای روحانی + اسناد

خبر راه اندازی ستاد تبلیغاتی روحانی به ریاست معاونین سیاسی استانداری ها جز اخباری بود که در روزهای گذشته موجی از واکنش‌ها را در پی داشت.

دستور بی سابقه به کارگیری امکانات تبلیغاتی دولت برای روحانی + اسناد

به گزارش ۸دی، خبر راه اندازی ستاد تبلیغاتی روحانی به ریاست معاونین سیاسی استانداری ها جز اخباری بود که در روزهای گذشته موجی از واکنش‌های مسئولان و کارشناسان را در پی داشت.

بر اساس این خبر؛ دولت در اقدامی کم سابقه و با ابلاغ فوق العاده، در پوشش طرحی به نام “اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم” عملا دستور تشکیل ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی برای انتخابات ۹۶ را در استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور صادر کرده است.

در این ابلاغیه ۱۹ ماده ای ریاست این ستاد تبلیغاتی بر عهده معاونین سیاسی و امنیتی استانداری ها (مجریان مستقیم انتخابات) و نظارت بر عملکرد این ستاد به استانداران واگذار شده است. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

 پس از انتشار این خبر مسئولان وزارت کشور از وجود چنین ابلاغیه‌ای اظهار بی‌اطلاعی کردند و در همین رابطه محمد امین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: بنده هم این مطالب را درفضای مجازی دیدم اما چیز غیر متعارفی را مشاهده نکردم، لذا چیز غیر عادی و غیر متعارفی نبوده البته آنطور به مدیران و معاونان سیاسی ابلاغ نشده و ابلاغیه غیر واقعی و غیر متعارف منتقل نشده است.

وی افزود: این مطلبی که با این حساسیت نوشته شده، بنده نیز مطلب غیر متعارفی ندیده ام.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور در پاسخ به این سول که آیا حوزه سیاسی وزارت کشور این ابلاغیه را ارسال کرده است یا خیر گفت: اصلا حوزه سیاسی نبوده و مربوط به حوزه ما نیست. همچین چیزی ندیدم به معاون سیاسی ابلاغ شده باشد ما که نفرستادیم. در جاهای دیگر هم آن حساسیت هایی که بوده که بنده رجوع کردم چیز غیرمتعارفی ندیدم.

رضازاده در پاسخ به این سوال که آیا این ابلاغیه با توجه به داشتن عنوان اطلاع رسانی آیا از حوزه اطلاع رسانی وزارت کشور ابلاغ شده است؟ گفت: نمی دانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا چنین چیزی ابلاغ نشده است؟ گفت: نه اینجور نمی گویم بلکه آنطور که مطالبی در این خصوص انعکاس یافته بود چیز غیر عادی و غیرمتعارفی ندیده ام.

این انکارهای صریح و تکذیب در روز روشن در حالی است که ابلاغیه جنجالی ۱۹ ماده ای به شماره ۱۳۱۰۷۹ و در تاریخ هشتم دی ماه سال جاری با امضای شخص وزیر کشور به استانداران سراسر کشور ارسال شده است.

%image_alt%

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
وقتی کلید92خوب کار نکرد باید از اینگونه بخشنامه ها صادر نمود
در حاشیه