در غیاب خبرنگاران مطرح شد؛

رقابت تنگاتنگ دلخوش و شکری در مسابقات قیر گیری/ نماینده ماسال: تا کنون ۳ هزار تن قیر رایگان گرفته ایم

نماینده ماسال گفت: برای شهرستان ۳۰۰۰ تن قیر رایگان گرفته ایم که باید پیگیری شود که چه میزان از این قیر تاکنون تخصیص یافته است.

رقابت تنگاتنگ دلخوش و شکری در مسابقات قیر گیری/ نماینده ماسال: تا کنون ۳ هزار تن قیر رایگان گرفته ایم

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، نشست مشترک محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بخشدار و اعضای شورای بخش شاندرمن ۱۶ دی ماه در غیاب خبرنگاران برگزار شد.

محمود شکری نماینده مردم تالش رضوانشهر و ماسال نیز در این نشست با اشاره به پروژه خشکه دریا گفت: بهتر است این پروژه توسط بخش خصوصی اجرایی شود تا در ابعاد مختلف مورد بهره برداری قرار گیرد. در این راستا باید ابتدا یک فراخوان عمومی صورت بگیرد. همچنین باید مسیر خشکه دریا برای دسترسی عمومی بهسازی شود.

شکری در خصوص استقرار ادارات در شاندرمن اظهار داشت: باید یک سری از ادارات در شاندرمن مستقر شوند اما این به معنی جذب کارمند جدید نیست بلکه تعدادی از کارمندان شهرستان باید در شاندرمن مستقر شوند.

وی افزود: در برخی روستاها تعدادی زمین ورزشی موچود است که در اختیار منابع طبیعی است. در این خصوص بخشداری مکاتباتی با اداره ورزش و جوانان شهرستان داشته باشد تا جهت بهره برداری جوانان در اختیار دهیاری ها قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای شهرستان ۳۰۰۰ تن قیر رایگان گرفته ایم که باید پیگیری شود که چه میزان از این قیر تاکنون تخصیص یافته و چه مقدارش در شاندرمن به کار رفته است. ۳۰۰۰ تن قیر دیگر هم باید بگیریم.

نماینده مردم تالش بزرگ در خصوص اشتغال زایی در منطقه اظهار داشت: در شاندرمن مقدار زیادی زمین های شیب دار قابل واگذاری به جوانان وجود دارد که باید به جوانان و با اولویت به فارغ التحصیلان کشاوری صورت گیرد. در مورد پارک جنگلی کفودمژده در صورت عدم پیشرفت پروژه توسط شهرداری، بخشداری پیگیری های لازم را انجام دهد تا توسط دهیاری این پروژه ادامه پیدا کند.

شکری در پایان گفت: برخی از زمین های شهرستان که قبلا بهره برداری می‌شد اما اکنون در اختیار منابع طبیعی است باید طی مکاتبه با جهاد کشاورزی  گرفته شود. جهت پیگیری های بیشتر این موضوع، مراتب به من اطلاع رسانی شود.

گفتنی است آسفالت های گسترده نماینده صومعه سرا نیز در سطح حوزه انتخابیه اش مدتهاست محل بحث بسیاری از مردم و رسانه هاست که در گزارشی تحت عنوان ” دلخوش چگونه سلطان آسفالت گیلان شد؟ ” به آن پرداخته شده است.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه