سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه املش:

مدیری که توان خدمت ندارد، جای دیگران را غصب کرده است

مسئول بسیح دانشجویی دانشگاه پیام نور املش گفت: مدیری که توان خدمت ندارد جای دیگران را غصب کرده است

مدیری که توان خدمت ندارد، جای دیگران را غصب کرده است

به گزارش هشت دی، مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی پیام نور املش، پیش از خطبه های نماز جمعه امروز املش با تسلیت ارتحال یار دیرین رهبر انقلاب آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی»، تاکید کردند که اقتصاد مقاومتی خواهد توانست الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش‌آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند، اما شاهد آنیم که تنها از نام اقتصاد مقاومتی استفاده میشود و عملی ضعیف رخ می ‌دهد و جای مصرف بهینه ، اصراف و تجملگرایی را در فیلم ها و ادارات شاهد هستیم .

وی ادامه داد : جای استفاده از توان داخلی و نیروی جوان ، اقتصاد دیگر کشورها را رونق بخشیده موجب تحلیل اقتصادی و بزهکاری های اجتماعی میشویم و تنها شعار اقتصاد مقاومتی سر داده و بنر نصب میکنیم ؛ جای عمران و آبادی به دنبال این هستیم که آیا کشته شدگان بیمه دارند یا نه؟!

محدثه رمضانی املشی افزود :  آیا اقتصاد مقاومتی غیراز آن است که به نیروی کار جوان تکه کنیم و از منابع داخلی به نحو احسنت استفاده شود ، شاید جوان تحصیل کرده ما تجربه کافی نداشته باشد اما در کنار بازنشستگان که سرمایه های این  ملت هستند نیروی محرکه یک کشور به شمار میروند، چه تعداد از مسئولین ، شرکت های تولیدی و حتی کارگاه ها مشاور جوان در کنار خود دارند وچه تعداد از این مشاورین طرحی را به اتمام رسانده ویا پروژه ای پیشنهاد دادند.

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی پیام نور املش گفت: در بخش فرهنگ بجای حل معضلات صورت مسئله را پاک میکنیم و وزیر جدید جایگذین میکنیم اما هم چنان شاهد حذف درس شهید فهمیده ها از کتاب های درسی هستیم. یک سوال: آیا مخاطبان در حوزه سینما و تئاتر با تلویزیون ملی تفاوت دارد یا مخاطبین سینما و تئاتر محرم هستند که بازیگران این حوزه از معیار های حجاب و عفاف کاسته اند ؟
این بزک های بازیگران نیست که فیلمی را برتر میکند بله اجرای درست آن و از همه مهم تر محتوای قوی آن موجب میشود اقبال عمومی را کسب کند و تاثیر گذارباشد
در بحث بین الملل ما با کشورهای دنیا رابطه خوبی داریم و در منطقه از جایگاه مناسبی برخورداریم خوب است روابط خود را گسترش دهیم اما با کدام کشور ها و به چه قیمتی؟ ! با آن هایی که در امتحانات گذشته خود رد شده و خط قرمز های ما را میشکنند؟

وی خاطرنشان کرد:  اگر تدبیر آقا نبود ، برجام ترکمنچای دیگر بلکه هم بدتر میشد، تنها دست آورد برجام بعد از ۳سال وعده ها و قدم زدن ها و خنده ها ، بسته شدن تاسیسات هسته ای و تاکیدی بر بدعهدی دشمنان و مشخص شدن هدف اصلی آنها برای دوستداران و فراموشکاران جنایات آمریکابوده است.

رمضانی املشی تصریح کرد:  در زمان کنونی و دراین پیچ تاریخی ،تذکر رهبر انقلاب نه اصلاح طلب مهم است ونه اصولگرا بلکه آنچه اهمیت دارد انقلابی بودن یا نبودن است این افراطی گری را کنار گذاشته و به فکر مردم باشید. در این بحث های حزبی چیزی نصیب تان نمیشود جز اینکه ‌فقیری فقیر تر و خرابه ای خراب تر می شود، چیزی نصیبتان نمیشود جز اختلافات داخلی و خوشحالی دشمنان. مسئولین خادمین مردم هستند پس به مردم خدمت کنید و یاد بهشتی ها ، مطهری ها ، و رجایی ها را در خود زنده نگه دارید. دیندار باشید نه دین نما . شما خدمتگذاری را انتخاب کردید اگر توان آن را ندارید جایگاه دیگران را غصب کرده اید.

مسئول تحلیل و بررسی پیام نور اظهار داشت : این امانتی را که از امام و شهدا تحویل گرفته اید به سر مقصد مقصود برسانید، در انتخابات پیش رو مردم به انگیزه و دلگرمی نیاز دارند نه جو سازی و ایجاد فضای دو قطبی و تشویش اذهان عمومی.

وی ادامه داد : شهرستان املش جای کار بیشتر دارد ، هرکس دراین شهرستان محروم خدمت کند جهادکرده ، این شهرستان با وسعت تقریبی ۴۵۰ کیلومتر وحدود ۷۰% کوهستانی و با قدمتی ۳۰۰۰ ساله و طبیعتی بکر بهشت گیلان است ،وزیر ها می آیند و می روند ثمرش کو؟ چرا با وجود تپه های تاریخی و قدمت هزاران ساله موزه ای نداریم و عتیقه های ما در موزه های فرانسه و اسرائیل است!

رمضانی املشی تاکید کرد: بهتر نیست به جای برپایی جلسات حزبی و تلاش برای کسب منصب با همکاری و تعامل و اتحاد موجب آبادانی منطقه و کشور شوید، شهرستان املش طبق آمار های اعلام شده خود با تولید ۶۲% چای رتبه اول کشورو تامین کننده ۳۲%چای و در تولید فندق رتبه دوم کشور را داراست اما متاسفانه نرخ بیکاری و درآمد مردم این را نشان نمیدهد. این شهرستان با فعالیت ۱۵۰۰ ساله در بخش کشاورزی باید یکی از قطب های کشاورزی استان و کشور باشد.
مسئول تحلیل و بررسی پیام نور املش در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در زمان آتی با همت مسئولین انقلابی و توانای شهرستان که مجاهدانه در راه پیشرفت این شهر متمدن قدم بر می دارند و با استفاده از جوانان توانمند، شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود
مدافعان حرم برا ی شما از حریم بیرون زده اند ، پس حریم را آباد نگه دارید

گفتنی است این برای اولین بار در تاریخ کشور اتفاق می افتد که یکی از بسیجیان خواهر پیش از خطبه های نماز جمعه سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: املش ما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
موسوی
کارمون به جایی رسیده که یه دانشجوی زپرتی یه دانشگاه زپرتی تر میاد نمازجمعه سخنرانی میکنخ
در حاشیه