در هفته نوزدهم جام آزادگان؛

ملوان موقت به صدر جدول رسید

هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(آزادگان) برگزار شد که در پایان ملوان بندر انزلی به صدر جدول رده بندی رسید.

ملوان موقت به صدر جدول رسید

به گزارش ۸دی، امروز هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد. در پایان این دیدارها ملوان بندر انزلی با پیروزی مقابل راه آهن بحران زده، با یک بازی بیشتر نسبت به سپیدرود رشت به صدر جدول رسید. همچنین مس کرمان توانست سومین پیروزی پیاپی خود را مقابل ایرانجوان بوشهر کسب کند.

راه آهن یزدان یک – ملوان بندر انزلی ۲

در مهمترین بازی این هفته، تیم ملوان در ورزشگاه صبا شهر تیم بحران زده راه آهن یزدان را از پیش رو بردارد. راه آهن که در این هفته ها به طور کامل در بحران فرو رفته، با سرمربی جدید خودشان هم نتوانسته اند کاری از پیش ببرند. البته در چند روز اخیر استحقاری سرمربی راه آهن، استعفای خودش را اعلام کرده که هنوز به تایید مدیریت راه آهن نرسیده است.

در این بازی ابتدا بابک مرادی در دقیقه ۴۲ راه آهن را پیش انداخت ولی در نیمه دوم حسین شنانی (۵۳) و مهیار زحمتکش (۵۳) در سه دقیقه دو گل وارد دروازه راه آهن کردند تا این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به پایان برسد. همچنین در این دیدار بهمن شیروانی از تیم راه آهن از داور دیدار کارت قرمز دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

با این نتیجه ملوان بندر انزلی ۳۶ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به سپیدرود به صدر جدول رسید. راه آهنی ها هم با ۲۵ امتیاز در رده دهم قرار گرفتند.

خونه به خونه بابل ۳ – مس رفسنجان یک

تیم چهارم جدولی خونه به خونه بابل در یک بازی پر برخورد توانست مس رفسنجان را شکست دهد. این نتیجه برای رفسنجانی ها درحالی رقم خورد که آنها ۹ دیدار گذشته خود را بدون شکست پشت سر گذاشته بودند.

گلهای این دیدار را حمید کاظمی (۲۰ و ۶۵) و مهدی خیری (۶۲) برای خونه به خونه بابل و آرمان رمضانی (۱۱) برای مس رفسنجان به ثمر رساندند. همچنین میثم خداشناس و نیما علیپور از تیم مس رفسنجان از زمین بازی اخراج شدند.

خونه به خونه بابل با این نتیجه ۳۲ امتیازی شد ولی در همان رده چهارم باقی ماند. مس رفسنجان هم با ۲۳ امتیاز به رده دوازدهم سقوط کرد.

مس کرمان یک – ایرانجوان بوشهر صفر

مس کرمان که در نیم فصل نخست لیگ آزادگان بازی های زیادی را با تساوی به پایان رسانده بود، در نیم فصل دوم این رویه را با پیروزی های پیاپی ادامه داده است. آنها در این بازی توانستند سومین بازی پیاپی خود را با پیروزی به پایان برسانند.

تک گل مس کرمان را در این دیدار احسان پور شیخعلی در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند.

با این نتیجه مس کرمان ۲۹ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد و در مقابل ایران جوان بوشهر با ۲۳ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

نتیجه دیگر دیدارهای امروز لیگ آزادگان به شرح زیر است:

اکسین البرز صفر – گل گهر سیرجان صفر

نفت مسجد سلیمان صفر – نساجی مازندران یک

گل: محمد عباس زاده (۸۵) برای نساجی مازندران

در این دیدار امین شجاعیان و مرتضی غلامعلی تبار از زمین بازی اخراج شدند.

پارس جنوبی جم صفر – خیبر خرم آباد صفر

فولاد یزد یک – بادران تهران یک

گلها: وحید ارمی (۴۵) برای فولاد یزد

کریم اسلامی (۱) برای بادران تهران

آلومینیوم اراک یک – استقلال اهواز یک

گل: روح الله عرب (۵۲) برای آلومینیوم اراک و علیرضا کاکه (۸۳) برای استقلال اهواز

همچنین بازی تیم‌های سپیدرود رشت و فجرسپاسی شیراز بدلیل حضور فجر در مسابقات فوتبال نظامیان جهان (سیزم) لغو شد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه