پارک ملی بوجاق از ظرفیت های بی بدیل گردشگری کشور است

ماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پارک ملی بوجاق از ظرفیت های بی بدیل گردشگری کشور و گیلان هست اما متاسفانه مغفول مانده و حتی برای مردمان این دیار هم ناشناخته هست.

پارک ملی بوجاق از ظرفیت های بی بدیل گردشگری کشور است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، محمد حسین قربانی افزود:  رسانه ها و مسئولان باید این منطقه بکر گردشگری را نه تنها در سطح کشور بلکه باید به دنیا معرفی کنند چون می تواند عامل توسعه منطقه باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه بندر کیاشهر ۳۷ کیلومتر ساحل بکر دارد، اظهارداشت: هفت طرح سالم سازی دریا در طول این مسیر ایجاد شده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزش افزوده دستک بندر کیاشهر برای سرمایه گذاری مثال زدنی است.

وی با اشاره به اینکه در سفر دوم هیئت دولت به گیلان  اسکله  بندر کیاشهر از صیادی به  تجاری  تبدیل شد، افزود: هم اکنون این مصوبه  ۱۵ درصد پیشرفت کار دارد.

قربانی ادامه داد: باتوجه به اینکه جمعیت شهر آستانه روز به روز در حال افزایش است و از طرفی سالانه گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند بنابراین داشتن یک بیمارستان مجهز حق مسلم مردم این شهرستان است.

وی همچنین بر لزوم  تجهیز خانه های بهداشت روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: سلامت و بهداشت نقش مهمی در توسعه جوامع دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین به مشکلات برنج، بادام زمینی، صید و صیادی  منطقه اشاره کرد و  افزود: مسئولان باید به بخش کشاورزی این شهرستان بیشتر توجه داشته باشند.

وی در ادامه تبدیل بندر کیاشهر به شهرستان را از دیگر مطالبات مردم این منطقه دانست و یادآورشد: با تحقق این مهم  توسعه و آبادانی  منطقه رشد شتابان به خود می گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه