نماینده مردم فومن و شفت در گفتگو با 8دی:

راه برون رفت از معضل بیکاری توجه به تولید است / پرداختن به گردشگری راه میانبر برای اشتغال پایدار

نماینده مردم فومن و شفت توجه به بخش تولید را راه برون رفت گیلان از بیکاری برشمرد و گفت: گردشگری راه میانبر برای اشتغال پایدار است.

راه برون رفت از معضل بیکاری توجه به تولید است / پرداختن به گردشگری راه میانبر برای اشتغال پایدار

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با تاکید بر اینکه مسئولین ما باید دغدغه هایشان رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان باشد، اظهار داشت: راه حل برون رفت از معضل بیکاری در گیلان شناختن استعدادها و پتانسیل ها و اهتمام ورزیدن همه مسئولین به امر تولید است به نحوی که دغدغه های مسئولین ایجاد اشتغال برای جوان ها باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت جهادی در حوزه کارآفرینی و اشتغال افزود: البته در بخشی مسئولین تلاش کرده اند و در برخی از مواقع به تعبیر مقام معظم رهبری یک جهاد را می طلبد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به پایبندی در عمل مسئولین و دست اندرکاران کار تاکید داشت و گفت: امسال سال اقدام و عمل بود و همه باید پای کار باشیم و شروع به کار کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که پرداختن به چه موردی می تواند گیلان را در دستیابی به اشتغال پایدار سوق دهد، اظهار کرد: گیلان با توجه به استعدادهایی که در بخش کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری دارد راه میانبر برای دستیابی به نتیجه مطلوب در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی برای هم استانی هایمان است.

حجت السلام افتخاری به لزوم شناسایی و معرفی مناطق گردشگری به گردشگران و توریسم خارجی اشاره کرد و افزود: ما مناطق بکری در گیلان داریم اما هنوز شناخته شده نیستند که باید برای شناسایی این مناطق با امکاناتی که در همان مناطق ایجاد می کنیم اشتغال و روح امید را برای جوانان پدید آوریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه