ارتقای امنیت در گرو شناخت به موقع احساس خطر دشمن

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان گفت: حصول ارتقای امنیت در گرو شناخت به موقع احساس خطر دشمن است.

ارتقای امنیت در گرو شناخت به موقع احساس خطر دشمن

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ کامرانی صالح جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در کمیته عملیات روانی پلیس که با موضوع پیشگیری اجتماعی از جرائم در مدارس برگزار شده بود، گفت: حفظ سلامت، امنیت نسل جوان و مهیا نمودن زمینه پیشرفت تحصیل از ضروری ترین وظایف دست اندر کاران جامعه است.

سرهنگ کامرانی صالح اظهار داشت : وقتی فضای لازم برای پیشرفت، تحصیل و تخلیه هیجانات برای جوان وجود داشته باشد ، احتمال به خطر افتادنش بعید است.

 وی مشاوره ، راهنمایی و رسیدگی به موقع خواسته های جوانان را از دیگر بستر های پیشرفت دانش آموز و جوان اعلام کرد و بیان داشت: مشارکت اولیا، مربیان و مسئولان فرهنگی برای تامین امنیت  روانی و رفع دغدغه های دانش آموزی و جوان از اهم نیاز های روز می باشد.

کامرانی صالح جوانان را موتور محرکه جامعه دانست و اذعان داشت: با توجه و آموزش قشر جوان می توانیم تحرک و پیشرفت بیشتر جامعه را به همراه داشته باشیم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان وقوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس ۸ ساله، استمرار دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین مقاومت در مقابل استکبار را ناشی از نگرش بلند ، دقیق و همچنین خدانگری ملت و جوان ایرانی نامید و بیان داشت:سیاست مادی گری و منافع طلبی غرب به علت اینکه آرمان های انقلاب اسلامی را متضاد با سیاست های خود می بیند به طرق مختلف اعم از توسل به ترور یا انحراف اخلاقی و بی بند و باری قصد تغییر مسیر متعالی ملت ایران را دارند.

untitledjjjjjjjjjjjjh

وی با بیان اینکه اقلام کشف شده تجهیزات دریافتی هجمه های دشمن با ما حرف می زند که دشمن در صدد تخریب چه گروه سنی در جامعه می باشد، تصریح کرد: حصول ارتقای امنیت در گرو شناخت به موقع و احساس خطر دشمن است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان هجمه های دشمن را هنرمندانه خواند و بیان داشت: برای مقابله با دشمن ابتدا باید ضعف های نسل جوان و دانش آموزان را به خوبی شناخت و سپس باید آگاهانه و هنرمندانه به مصاف دشمن رفت.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: مشاهده هر انحرافی در جامعه باید زنگ خطری برای همه باشد زیرا عدم توجه به انحراف در جامعه ، موجب شیوع انحراف در افراد مستعد شده و آنگاه جمع آوری و درمانش هزینه بیشتر را به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ کامرانی صالح در پایان پلیس را یار و یاور دانش آموز، معلم، اولیا و جامعه خواند و از همه مردم استان گیلان خواست در صورت علم و اطلاع از هر گونه ناهنجاری مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه