تامین آب شرب و صنعتی فاز تجارت وصنعت محدوده منطقه آزاد انزلی

توافقنامه ای میان رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و حمید روشن روان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در ۸ بند میان دو طرف منعقد شد.

تامین آب شرب و صنعتی فاز تجارت وصنعت محدوده منطقه آزاد انزلی

به گزارش ۸دی نیوز، با انعقاد توافق نامه ای میان سازمان منطقه آزاد انزلی با شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، آب آشامیدنی محدوده ۱۴۰ هکتاری  مشتمل بر فازهای تجاری و صنعتی منطقه تأمین می شود.

این توافقنامه میان رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و حمید روشن روان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در ۸ بند میان دو طرف منعقد شد.

بنابراین گزارش ایجاد خطوط انتقال جدید و گسترش خدمات آبفای استان در منطقه بهمراه ایجاد دفتر نمایندگی آبفا در منطقه آزاد انزلی از جمله مهمترین موارد این توافقنامه می باشد که با همکاری دو طرف تا سال آینده اجرایی می شود.

کمبود آب مورد نیاز واحدهای تولیدی فعال در محدوده ۱۴۰ هکتاری منطقه ازمهمترین مشکلات شرکتهای فعال تجاری و صنعتی در این محدوده بوده که با اجرای این توافقنامه تا سال آینده یکی دیگر از کمبودهای زیرساختی مورد نیاز جهت فعالیت سرمایه گذاران رفع شده و تجهیزات زیربنایی احداث شده از سوی سازمان در زمینه تأمین، نگهداری و ذخیره آب آشامیدنی به بهره برداری کامل می رسد.

گفتنی است این توافقنامه به منظور تأمین آب مورد نیاز مشترکین عادی و شرکتهای فعال در فاز صنعت منطقه و احداث و بهره برداری زیرساختهای مورد نیاز برای توسعه فعالیتهای تولیدی صنعتی در این بخش از محدوده ۳۲۰۰ هکتاری منطقه آزاد انزلی منعقد شده است.

SONY DSC

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه