عضو خانواده‌ی سردار شهید گیلانی:

شهرداری و شورای شهر حتی با نامگذاری یک کوچه بنام شهیدمان موافقت نکرده‌اند

عضو خانواده شهید قربانی گفت: آیا حرمت خون شهدا اینقدر بی ارزش شده است که برای یک تابلو با احساسات خانواده یک شهید بازی شود.

شهرداری و شورای شهر حتی با نامگذاری یک کوچه بنام شهیدمان موافقت نکرده‌اند

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، خانواده شهید اسدالله قربانی پس از گذشت ۳۴ سال از شهادت، همچنان در انتظار نامگذاری کوچه یا خیابانی به نام این شهید بزرگوراند.

یکی از اعضای خانواده سردار شهید قربانی به خبرنگار ماسال نیوز گفت: مدت هاست پیگیری و نامه نگاری های متعدد از سوی خانواده شهید با شهرداری شاندرمن صورت گرفته است اما مشخص نیست به چه علتی با نصب تابلوی کوچه یا خیابانی با نام این بزرگوار مخالفت می شود.  همچنین با کلیه اعضای شورای شهر در این خصوص رایزنی شده اما در طول مدت ۴ سال هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: در دوره های قبل شورای اسلامی هم ما بارها مراجعه کردیم اما اتفاقی نیفتاد. آیا حرمت خون شهدا اینقدر بی ارزش شده است که برای یک تابلو با احساسات خانواده یک شهید بازی شود و پدر و مادر شهید این آرزو را نبینند و دار فانی را وداع بگویند؟ برای ما سوال است که آیا شهرداری با شهید ما مشکلی دارند؟

این عضو خانواده شهید اسدالله قربانی در پایان ابراز امیدواری کرد مسئولین در خصوص گرامیداشت این شهید اقدامات سریعی صورت دهند.

%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%af%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87-%d9%82%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c
گفتنی است  شهید اسدالله قربانی از شهدای سرافراز شهرستان ماسال و بخش شاندرمن سحرگاه ۲۸ آذر ۳۳  در روستای شیخ نشین متولد شد و در ۲۸ آذر ۶۱ در خط مقدم اهواز پس از ۲۷ ماه جهاد در جبهه ها بر اثر اصابت گلوله توپ به سنگر، به شهادت رسید.
انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حق گو
باسلام اقا این خانواده چرا واقعیت رو نمیگن پس کوچه شهید اسدالله قربانی شیخ نشین در خ 22بهمن رضوانشهر جنب سالن ورزشی شهید محسنی بنام کی هستش؟ الان بالای ده سال هست که شهرداری نام کوچه رو بنام شهید قربانی گذاشته چون خواهر شهید اونجا ساکن ستش تهمت نزنید خواهشا خانواده ایشان میتوانن این مورد رو تکذیب کنن اگر تکذیب کردند از تابلوی کوچه عکس خواهیم گرفت و ارسال خواهیم کرد
در حاشیه