حادثه در شمال شهر؛

انفجار مهیب منزل مسکونی در اصفهان/ ۲۵ خانه خسارت دید + تصاویر

شریعتی با اشاره به وقوع یک حادثه انفجار منزل مسکونی در خیابان زینبیه اصفهان اظهار کرد: در این حادثه ۲۵ خانه همجوار این منزل مسکونی نیز دچار خسارت شدند.

انفجار مهیب منزل مسکونی در اصفهان/ ۲۵ خانه خسارت دید + تصاویر

به گزارش ۸دی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز، از حادثه انفجار یک منزل مسکونی در خیابان زینبیه اصفهان خبر داد.

محمد شریعتی با بیان اینکه در ساعت ۲۰:۳۴ شب گذشته این خبر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اصفهان گزارش شده، گفت: ستاد فرماندهی سازمان، گروه های عملیاتی ایستگاه های ۱۹ و هفت، افسر کشیک وقت، مدیر منطقه ۴ عملیات، کارشناس پیشگیری سازمان، عوامل اورژانس، شهرداری، انتظامی و همچنین عوامل شرکت گاز را بلافاصله به محل اعلام شده، اعزام کرد

وی تصریح کرد: در اثر انفجار این منزل مسکونی، مالک کانون حادثه به شدت مصدوم و خسارات گسترده ای به منازل اطراف وارد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تاکید بر حضور به موقع نیروهای آتش نشانی در محل، اظهار کرد: با حضور به موقع نجاتگران در محل حادثه و با رعایت کلیه نکات ایمنی و انجام عملیات تفحص در میان آورارها، نجاتگران تنها مصدوم این حادثه را به نیروهای اورژانس تحویل داده و پس از اقدامات درمانی سرپایی، مصدوم برای ادامه روند درمان به بیمارستان انتقال داده شد.

شریعتی از تخریب ۵۰ تا ۸۰ درصدی شش منزل مسکونی همجوار و خرد شدن شیشه های ۱۹ منزل دیگر به شعاع ۱۵۰ متری در این حادثه اشاره کرد و ادامه داد: ماموران آتش‌نشانی با به‌کارگیری تجهیزات لازم ضمن رعایت نکات ایمنی و نوار کشی محل، اهالی را از خطرات احتمالی ثانویه آگاه کرده و نسبت به تخلیه اضطراری ساکنان منازل تخریب شده اقدام کردند.

وی با بیان اینکه علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: براساس بررسی‌های اولیه کارشناسان نشت و تجمع گاز شهری سبب انفجار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حضور مردم و ازدحام جمعیت، اظهار کرد: تماشای صحنه حادثه نه تنها کمکی به امدادگران نمی‌کند بلکه در این‌گونه موارد احتمال بروز حادثه ثانویه دور از انتظار نیست، ضمن اینکه تردد خودروهای امدادگران آتش نشانی را با مشکل روبرو می‌کند.

%image_alt%

%image_alt%

%image_alt%

%image_alt%

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه