عضو شورای شهر رشت:

بخشی از حقوق معوقه کارگران شهرداری پرداخت شد / شهردار قول داد تا پایان بهمن همه کسورات پرداخت شود

عضو شورای شهر رشت از پرداخت حقوق معوقه نیروهای حجمی شهرداری خبر داد و خواستار سرعت بخشی به امور پرداخت حقوق آنها شد.

بخشی از حقوق معوقه کارگران شهرداری پرداخت شد / شهردار قول داد تا پایان بهمن همه کسورات پرداخت شود

به گزارش ۸دی، فاطمه شیرزاد پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورا همواره نسبت به پرداخت به موقع حقوق نیروهای شهرداری تاکید داشته اند اظهار کرد: طی گزارشاتی که از مناطق مختلف شهرداری دریافت شده، حقوق آبان ماه تمامی کارگران رفت و روب و فضای سبز در مناطق پنج گانه شهرداری پرداخت شده است.

وی افزود: طی دو روز گذشته، حقوق آذر ماه این نیروها نیز در منطقه چهار پرداخت شده و مناطق یک، دو، سه و پنج نیز در صدد پرداخت حقوق این نیروها در چند روز آینده هستند.

رئیس کارگروه اقشار آسیب پذیر شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به کسورات بیمه ای کارکنان شهرداری این شهر گفت: با اقدام شهرداری، کارگران رفت و روب و فضای سبز شهرداری رشت از لحاظ تمدید دفترچه های بیمه خود نیز دیگر مشکلی نخواهند داشت و در صورت بروز مشکل در این حوزه می توانند به شورا و کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر اعلام کنند.

شیرزاد افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده مقرر است طی ۱۰ روز آینده، بخشی از حقوق معوقه سه ماه بازرسان خطوط اتوبوسرانی، رانندگان ناوگان عمومی، مربیان ورزشی تحت نظر سازمان فرهنگی و ورزشی و همینطور نگهبانان پرداخت شود.

این عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: شهردار در پاسخ به سوالات اعضا درباره تعویق در پرداخت حقوق های نیروها و کارکنان شهرداری قول داده است تا پایان بهمن ماه تمامی کسورات را پرداخت کند.

وی تاکید کرد: با وجود اقدامات انجام و برنامه ریزی شده شهرداری، انتظار می رود که سرعت بیشتری به ساماندهی وضعیت حقوق نیروها و کارکنان در تمامی سطح از سوی شهرداری انجام شود.

تعویق در پرداخت حقوق پاکبانان و برخی نیروهای حجمی شهرداری رشت طی یک هفته اخیر، تذکرات استاندار گیلان را به همراه داشت. همچنین اعضای شورای شهر رشت با طرح سوال از شهردار، خواستار توجه جدی وی به پرداخت معوقات حقوق و همینطور کسورات بیمه ای کارکنان شهرداری این شهر شده بودند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه