در گفتگو با اولین ژئوشیمیست گیلانی مطرح شد؛

گلایه شدید نابغه گیلانی از مسئولین/ من در فقر تحصیل می کنم ولی دانشگاه گیلان دو غیر گیلانی را بورسیه می کند

نابغه گیلانی گفت: با اینکه بنده اولین ژئوشیمیست گیلان هستم با فقر در حال تحصیل هستم دانشگاه گیلان دو غیر گیلانی را بورسیه می کند.

گلایه شدید نابغه گیلانی از مسئولین/ من در فقر تحصیل می کنم ولی دانشگاه گیلان دو غیر گیلانی را بورسیه می کند

به گزارش ۸دی، به نقل از بهجت نیوز؛ میثم مرادی کوره جانی نابغه گیلانی در گفتگو با خبرنگار بهجت نیوز با گلایه شدید از مسئولین استان اظهار کرد: با اینکه بنده اولین ژئوشیمیست تاریخ گیلان هستم در بیکاری و با فقر در حال تحصیل هستم دانشگاه گیلان دو زمین شناس و ژئوشیمیست غیر گیلانی را بورسیه می کند چرا مسئولین از پتاسیل داخل استان خود استفاده و حمایت نمی کنند؟


وی با اشاره به سوابق علمی خود تصریح کرد:بنده دانشجوی ترم آخر دکترای پترولوژی (زمین شناسی) دانشگاه باهنر کرمان و سوابق مختلف علمی را در کارنامه دارم که اهم آنها عبارتند از فارغ التحصیل رشته ی ژئوشیمی ( اولین ژئوشیمیست تاریخ گیلان )، مدیر اکتشافی دهها پروژه ی اکتشافات معدنی در استان کرمان، منتقد ادبی در مجلات ادبی پرتیراژ کشور ،شاعر و نویسنده مولف هشت مقاله ی آی اس آی بین الملی چاپ شده در مجلات علمی زمین شناسی ،اولین متخصص رادیونوکلوییدها و لیگاندهای طبیعی وابسته به آنها در ارتباط با صنایع اتمی در ایران می باشم.

مرادی کوره جانی با گله از شرایط بیکاری خود ادامه داد:در ترم آخر تحصیل خود به علت  فشار شدید اقتصادی و هزینه های بالای آزمایشگاهی در حال بازماندن از تحصیل است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:ای کاش استاندار گیلان سکه هایی را که در راه ورزش خرج می کردند و می کنند، در راه ترقی علم و هنر این استان خرج می کردند. آقایان چند نفر مثل بنده دراین استان وجود دارند و بیکارند ولی شما از استانهای دیگر نیروی کار می آورید؟بنده را در ایران به عنوان نابغه گیلانی خطاب می کنند ولی در ترم آخر تحصیلم در حال از دست دادن ادامه تحصیل بخاطر فشار اقتصادی هستم و به خاطر بالا بودن هزینه های آزمایشگاهی که در رشته ی ما تنها آزمایشگاه های خارجی قادر به انجام آن هستند و متاسفانه بنده از عهده ی این مخارج سنگین بر نمی آیم.

خبرنگار: زهرا خوشگفتار

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه