فرماندار املش:

اتمام پروژه “شلمان-املش” ۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

فرماندار املش گفت: اتمام کامل پروژه شلمان – املش که ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیازمند اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان است.

اتمام پروژه “شلمان-املش” ۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش ۸دی، یونس محمودی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه طول راه‌های ییلاقی شهرستان املش ۱۲۰ کیلومتر است اظهار داشت:  بسترسازی برای آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه مذکور جزو تعهدات وزارت راه و شهرسازی و اداره کل بنیاد مسکن گیلان بوده که در حال حاضر ۷.۵ کیلومتر از ۱۵ کیلومتر مذکور تامین بستر شده است.

فرماندار املش با بیان اینکه فرآیند بسترسازی در راه‌های ییلاقی شهرستان املش ادامه دارد و در حال حاضر به‌دلیل مشکلات جوی  متوقف شده است اعلام کرد: تحقق و بهره برداری کامل از این طرح منوط به تخصیص اعتبارات ملی است.

وی با اشاره به مشکلات کمربندی منطقه اطاقور – رانکوه املش و با بیان اینکه ۱۹۹ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی استان و ۱۷۰ میلیون تومان از محل تبصره ۳۵ جرایم راهنمایی و رانندگی به این کمربندی اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: اقدامات ویژه‌ای از سوی شهرداری املش برای برطرف کردن معضلات کمربندی مذکور در املش صورت گرفته است.

فرماندار املش با تاکید بر اینکه برطرف کردن معضلات و مشکلات کمربندی اطاقور- رانکوه نیازمند اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان است تصریح کرد: مشکلات و معضلات کمربندی مذکور در جلسات شورای ترافیک شهرستان به‌طور ویژه دنبال می‌شود.

محمودی محور شلمان به املش را از حیاتی‌ترین و موثرترین راه‌های شهرستان عنوان و با اشاره به اینکه در صورت چهاربانده شدن راه مذکور راه ارتباطی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و کشاورزی املش به نواحی صنعتی و شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان گسترش می‌یابد گفت: طول محور شلمان به املش ۷.۵ کیلومتر است که در حال حاضر ۴.۵ کیلومتر آن در پروژه چهاربانده کردن محور محقق شده است.

وی با بیان اینکه پروژه چهاربانده شدن محور شلمان املش ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اتمام کامل پروژه نیازمند اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان است افزود: در راستای طرح توسعه راه مذکور برخی از اراضی کشاورزی شهرستان در محور پروژه قرار گرفته و بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان مطالبات کشاورزان از پروژه مذکور است.

فرماندار شهرستان املش تصریح کرد: برداشت بی‌رویه شن و ماسه از رودخانه‌های املش در حال کنترل است و با متخلفان این حوزه به‌طور جدی در شهرستان برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه