رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛

حضور موفق زنان در عرصه‌های مختلف جامعه یک سرمایه است

رئیس اداره ارشاد لاهیجان گفت: زنان بیش از نیمی از جمعیت جامعه هستند لذا به هیچ وجه نمی توان استعداد نیمی از جمعیت را نادیده گرفت.

حضور موفق زنان در عرصه‌های مختلف جامعه یک سرمایه است

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در اولین نشست این کارگروه که با حضور بانوان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد گفت: هدف از تشکیل این کارگروه فعال سازی بانوان هنرمند و ترغیب آنان جهت ارایه فعالیت های بیشتر در حوزه زنان می باشد.
وی با بیان اینکه این کارگروه از زنانی تشکیل شده که در عرصه های مختلف هنر و فرهنگ فعالیت می کنند و توانایی های بسیاری دارند افزود: لذا به علت تخصص در کار و بالا بردن حس مشارکت نتایج خوبی حاصل خواهد شد.
نادری در ادامه با بیان اینکه زنان بیش از نیمی از جمعیت جامعه هستند لذا به هیچ وجه نمی توان استعداد نیمی از جمعیت را نادیده گرفت اظهار داشت: برای ایجاد تحول در موفقیت زنان نیاز است حضور آنان بیشتر و پررنگ تر شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با بیان اینکه به علت فرهنگ موجود، بیشتر زنان عادت کرده اند که برای دیگر اعضای خانواده وقت بگذرانند و چه بسا خودشان را نادیده می گیرند گفت: ضمن ارج نهادن به خانواده و مسئولیت زنان در امر مهم خانواده، اکنون نیاز است تا زنان از حاشیه خارج شده و در فعالیت های اجتماعی به صورت مستقل دیده شوند.

وی در پایان افزود: این کارگروه به علت آنکه از بانوان متخصص در امور فرهنگی و هنری تشکیل شده است میتواند در فعالیت ها به عنوان کاتالیزور عمل کرده و با مشارکت و همکاری، عرصه را برای حضور بانوان و رسیدن به اهداف مطلوب تسهیل بخشد.

%image_alt%

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه