با تلاش عضو شورای شهر رشت؛

خانواده مقتول پس از ۱۴ سال رضایت داد / مجرم: تا زنده ام مدیون بخشش آنها هستم

پرونده قتل پس از ۱۴ سال با رضایت خانواده مقتول و تلاش رئیس شورای شهرستان رشت به سازش ختم شد‌.

خانواده مقتول پس از ۱۴ سال رضایت داد / مجرم: تا زنده ام مدیون بخشش آنها هستم

به گزارش ۸دی، خانواده قاتل به نام اصغر امروز با مراجعه به دفتر اسماعیل حاجی‌پور رئیس شورای شهرستان رشت از تلاش و پیگیری‌های وی برای جلب رضایت خانواده مقتول قدردانی کردند.

پدر قاتل در حالی که اشک از چشمانش سرازیر بود گفت: ۱۴سال قبل فرزندم با شرکت در یک نزاع دسته‌جمعی مقتول به نام مهدی حسین‌پور را با سلاح سرد به قتل رسانید.

این پیرمرد سالخورده ادامه داد: پس از اتفاقی که برای پسرم افتاد به هر سویی رفتم تا بتوانم رضایت خانواده مقتول را جلب کنم اما موفق نشدم و حاجی‌پور به این موضوع ورود و بسیار تلاش کرد تا از هر طریق ممکن رضایت خانواده مقتول را جلب کند.

این پیرمرد رنجور با بیان اینکه پسرم ۱۴ سال در زندان بسر برد و زمانی که به زندان ورود کرد ۱۹ سال سن داشت، افزود: رئیس شورای شهرستان رشت با تلاش‌های شبانه‌روزی و دیدارهای مکرر با خانواده مقتول پس از ۱۴ سال رضایت خانواده مقتول را جلب کرد و فرزندم را به آغوش خانواده‌اش بازگرداند.

وی با قدردانی از گذشت خانواده مرحوم مهدی حسین‌پور گفت: دستانشان را می‌بوسم و از درگاه خداوند برای روح فرزند مرحومشان آرزوی آرامش و رحمت دارم و امیدوارم برای هیچ‌کدام از خانواده‌ها چنین حادثه وحشتناکی رقم نخورد.

مجرم آزاد شده از زندان نیز با ابراز پشیمانی و ندامت از اتفاقی که ۱۴ سال قبل به‌وقوع پیوست گفت: تا روزی که زنده‌ام خود را مدیون الطاف الهی، بخشش خانواده مقتول و تلاش‌های رئیس شورای شهرستان رشت می‌دانم.

این جوان پشیمان گفت: از تمام جوانان تقاضا دارم تا در زمانی که خشم و عصبانیت بر وجودشان سایه انداخته تصمیم‌گیری نکنند و عفو و گذشت را در وجودشان پرورش دهند و امیدوارم قدردان زحمات تمام افرادی که برای رهایی من تلاش کردند باشم و فردی مفید برای جامعه‌ام شوم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه