امام جمعه رودسر در گفتگو با 8دی:

آیت الله هاشمی تا آخر عمر همراه امام و رهبری ماند / نیروهای انقلاب و ولایتمدار بهانه دست دشمن ندهند

امام جمعه رودسر آیت الله هاشمی را همراه همیشگی امام و رهبری یاد کرد و گفت: جوان های غیور ولایتمدار بهانه به دست دشمن ندهند.

آیت الله هاشمی تا آخر عمر همراه امام و رهبری ماند / نیروهای انقلاب و ولایتمدار بهانه دست دشمن ندهند

حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اعلام اینکه زبان ما از تشریح شخصیت مرحوم هاشمی کوتاه است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بهترین اظهار نظر را نسبت به به آیت الله مرحوم هاشمی داشتند و ما کوچکتر از آن هستیم که نسبت به این شخصیت اظهار نظر کنیم.

وی با بیان اینکه برای شناخت هاشمی باید بیانات رهبری را مد نظر قرار داد، افزود: مقام معظم رهبری حرف اول و آخر را با تمامی عمق و ژرف نسبت به مرحوم هاشمی ایراد داشتند و هر گونه الفاظی نسبت به خدماتش به انقلاب و مردم باید در جملات و کلمات رهبر معظم دنبال شود.

امام جمعه رودسر آیت الله هاشمی را یار ولایت و نظام برشمرد و گفت: آنچه که من بعنوان طلبه با تأسی از رهبر معظم انقلاب می توانم بیان کنم این است که ایشان جز پایه گذاران نظام و جمهوری اسلامی ایران بودند و دوشادوش امام و رهبری تا آخرین لحظه عمر همراهی کردند.

حجت الاسلام روحانی به اتحاد نیروهای انقلابی تاکید کرد و گفت: به شدت از نیروهای متعهد انقلاب و جوان های غیور ولایتمدار و از همه ی آنهایی که ارادتمند مرحوم آیت الله هاشمی بودند انتظار دارم بهانه به دست دشمن ندهند.

وی با بیان اینکه دشمن از ما اختلاف بین نیروهای نقلابی را می خواهد و میل دارد بین همه ی آحاد ملت تفرقه بیاندازد، بیان داشت: همه ما زیر چتر ولایت و رهبری همچون تشییع حضرت امام خمینی پیکر این یار امام و رهبری را با شکوه تشییع می کنیم و به دیار باقی بدرقه خواهیم کرد.

امام جمعه رودسر رسانه های انگلیسی و خارجی را عامل تفرقه بین صفوف مسلمانان ایرانی دانست و گفت: گوش به حرف هیچ کدام از رسانه های خارجی ندهیم چون آنها خیر ما و اتحاد و همدلی و کنار هم بودن ما را نمی خواهند و به قول آیت الله هاشمی مقام معظم رهبری عشق ماست و یک سر سوزن از رهبری جدا نیستیم و این جدایی را دشمن می سازد برای اینکه بتواند از هر فرصتی برای براندازی نظام و انقلاب استفاده کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه