عضو شورای شهر رشت:

متاسفانه صنایع حال و روز خوبی ندارند / راه اندازی کارخانجات تعطیل در رشت نیازمند عزم ملی است

عضو شورای شهر با بیان اینکه پروژه هدایت آبهای سطحی به مرکز رشت رسید گفت: این پروژه در منطقه لب آب به مطهری در حال اجرا است.

متاسفانه صنایع حال و روز خوبی ندارند / راه اندازی کارخانجات تعطیل در رشت نیازمند عزم ملی است

به گزارش ۸دی، مظفر نیکومنش در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با اشاره به روند اجرای پروژه آب های سطحی در رشت، اظهار کرد: طی فعالیت های گذشته شهرداری شهر رشت بالای ۲۰گلوگاه آب های سطحی لوله گذاری شده است و دیگر کانون ها هم شناسایی و در مسیر لوله گذاری قرار دارد.

وی با تأکید براینکه  پروژه آب های سطحی به مرکز شهر رشت رسیده است، اضافه کرد: این پروژه در منطقه لب آب به سمت خیابان مطهری و چهار راه میکاییل در دست اجرا است.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به این مطلب که معضل آب های سطحی در پایان سال ۹۵از چهره شهر رشت پاک می شود، تصریح کرد: متأسفانه تا کنون این معضل مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است که رفع خواهد شد.

نیکومنش با نگاهی به وضعیت مراکز صنعتی در شهر رشت، اضافه کرد: متأسفانه صنایع حال و روز خوبی ندارند اما خوشبختانه سیاست رفع موانع تولید کلید خورده است و امیدواریم که شاهد احیاء صنایع در استان به ویژه رشت باشیم.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه  همه مدیران و مسؤلان استان و شهرستان باید دست به دست هم بدهند  و چرخه تولید را بچرخانند، افزود: تقویت تولید در زندگی اجتماعی مردم بسیار تأثیر گذار است.

نیکومنش در خاتمه اظهار کرد: راه اندازی کارخانجات تعطیل در استان به ویژه در رشت نیاز به یک عزم ملی دارد و باید در این راستا تلاش کرد تا دوباره اشتغال رونق پیدا کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه