جمع کردن رسانه ها به دور یکدیگر و جهت دهی صحیح به آنها از رسالت بسیج رسانه است

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه حق طلبی و حق گویی رسالت بسیج رسانه است، اظهار نمود: این سازمان همانند نخ تسبیحی می باشد که در نظر دارد همه اصحاب رسانه را گرد هم جمع ‌کند و به حرکت آنها سمت و سوی مشخص و صحیح ‌بخشد.

جمع کردن رسانه ها به دور یکدیگر و جهت دهی صحیح به آنها از رسالت بسیج رسانه است

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، سردار هامون محمدی در افتتاح سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند فرهنگ بسیجی باید در کل جامعه انتقال یابد، اظهار کرد: در زمان ۸سال دفاع مقدس خیلی از بزرگان در خط مقدم جبهه کم می آوردند ولی بسیجیان با عشق و علاقه زیاد حضور مستمرشان در جبهه را حفظ می نمودند.

وی همچنین ابراز نمود: برخی‌ها مانند اکبر گنجی که در جنگ حضور پیدا نکردند ناجوانمردانه اصل جنگ را زیر سوال بردند و گفتند که جنگ حق و باطل نبود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ظلم هایی که مستکبران جهان علی الخصوص آمریکا به مردم مظلوم دنیا می کنند، خاطرنشان کرد: وقتی کشورهای عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل که آمریکا در راس آنهاست، خود بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان سلاح در جهان باشند، آنوقت چطور میخواهند امنیت دنیا را تأمین کنند.

basej resaneh (4)

وی در ادامه ضمن محکوم کردن اقدامات فتنه گران در سال ۸۸ بیان نمود: برخی بر اساس تفکر استکباری به شدت در تلاش هستند که به فتنه گران دوباره میدان بدهند.

سردار محمدی به حماسه آفرینی های مردم در صحنه های گوناگون از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: یکی از مولفه های اصلی قدرت ملی هر کشور حضور مردم در صحنه هاست؛ چیزی که رویای دست نیافتنی اکثر کشورهای دنیا شده است ولی حضرت امام خمینی(ره) اینکار را در ایران بنیانگذاری کرد و ما همچنان شاهد حضور پرشور مردم در صحنه ها هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره رسالتهای سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: این سازمان می خواهد تفکر بسیجی در رسانه های کشور سایه ایجاد کند تا با دور هم جمع کردن همه رسانه های ارزشی شاهد شکوفایی بیش از پیش جامعه باشیم.

وی با تأکید بر اینکه حق طلبی و حق گویی رسالت بسیج رسانه است، اظهار نمود: این سازمان همانند نخ تسبیحی می باشد که در نظر دارد همه اصحاب رسانه را گرد هم جمع ‌کند و به حرکت آنها سمت و سوی مشخص و صحیح ‌بخشد.

محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه رویکرد رسانه باید قدسی و معنوی باشد، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه گیلان جهت دهی به جامعه رسانه ای استان را در برنامه های خود قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه دولت ها باید به حفظ ارزشهای دینی توجه کنند، ابراز نمود: ما به عنوان رسانه ملی در گیلان خواستار حضور بسیج در همه صحنه ها هستیم.

علی اسماعیل پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این مراسم با بیان اینکه امروزه با موضوع جنگ رسانه نقش بصیرت‌ افزایی و ایجاد روح امید در مردم بر کسی پوشیده نیست، گفت: گیلان دارای ۱۵۸ نشریه فعال و نیمه فعال، ۹ روزنامه و ۳۰ پایگاه خبری‌تحلیلی است.

محمد مهدی انصاری فرزند شهید حجت الاسلام انصاری نیز در این مراسم اظهار کرد: خوب است بسیج رسانه فقط منحصر به ایران نباشد و در تمامی نقاط جهان اقدامات تأثیرگذار داشته باشد

وی ضمن گلایه از رسانه های گیلان تصریح کرد: با وجود اینکه شهید انصاری برخلاف سایر استانهای کشور بیش از ۱۰ سال در گیلان خدمت کرد ولی از همه جا بشتر مورد بی توجهی قرار گرفت. به طور مثال در کهکیلویه و بویر احمد تنها ۳ روز فعالیت کرده بود و امروز به قدری از وی به نیکی یاد می کنند که گویی زادگاهش در آن استان بود.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم از فرزند شهید انصاری با اهدای لوح سپاسی تقدیر به عمل آمد.

basej resaneh (8)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه