راهیابی نمایش گروه تئاتر لاهیجانی به جشنواره بین المللی فجر

نمایش «از بس که جان ندارد»‌ کاری از گروه خورتاب لاهیجان به بخش مرور اجراهای محیطی جشنواره تئاتر بین المللی فجر راه پیدا کرد.

راهیابی نمایش گروه تئاتر لاهیجانی به جشنواره بین المللی فجر

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»؛ این نمایش یکی از کارهای منتخب در هفتمین دوره جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان بود که توسط هیات داوران این جشنواره به دبیرخانه جشنواره فجر معرفی شد و پس از بازبینی،موفق به شرکت در بخش مرور سی و پنجمین جشنواره بین المللی فجر شد.

از عوامل دیگر این نمایش طراح فضا«امیر امینی»، دستیار کارگردان«عباس امینی راد»، بازیگران «آرزو علی پور»، «سوفیا نادری»، «امیر رجب پور»،‌ «کامیاب فلاحتی»، «ترنم لون آمیز»؛ ساخت، تنظیم و اجرای موسیقی «نوید لاهیجی، هامون نقیبی، علی حاجی صادقی، ماهان خوش طبع و سینا رمضان زاده»، ساخت و اجرا دکور «علی مرتضوی»، دستیار صحنه«پویا بشاش»، منشی صحنه «مائده داداشی»، مدیر صحنه«الهه یوسفی» می باشند.
نمایش در خصوص حفاظت از کره زمین است . امیر امینی متولد ۱۳۶۱و اهل لاهیجان است و از سال ۱۳۷۷ به فعالیتهای نمایشی مشغول است و تاکنون نمایشهای مختلفی از جمله:مشق ها،شرط بانو،بعد از یک نمایش،هر طور شما بخواهید ،هست ولی کم است،نخیل را کارگردانی کرده است وی همچنین در چندین دوره جشنواره بین المللی فجر،جشنواره مریوان ،جشنواره بین المللی قرقیزستان و جشنواره شهروند لاهیجان شرکت کرده است .

%image_alt%

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه