إنا لله وإنا إلیه راجعون

پیام تسلیت فرماندار ماسال در پی ارتحال آیت الله هاشمی

در پی خبر ناگهانی ارتحال جانکاه حضرت آیت ا… هاشمی رفسنجانی محمود قاسم ن‍ژاد فرماندار ماسال طی پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرماندار ماسال در پی ارتحال آیت الله هاشمی

به گزارش ۸دی، به نقل از

ماسال نیوز، در پی خبر ناگهانی ارتحال جانکاه حضرت آیت ا… هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمود قاسم ن‍ژاد فرماندار شهرستان ماسال طی پیامی این ضایعه را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

خبر ارتحال جانسوز و ناگهانی مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر دوران سخت مبارزات نهضت اسلامی، شاگرد و یار دیرین امام راحل عظیم الشان (ره)،همراه و همسنگر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، موجبات تالم و تاسف شدیدشد.
عمر پربرکت آن مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر در دوران قبل از انقلاب در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی و بعد از پیروزی انقلاب در جهت استقرار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت گذاری صادقانه و خالصانه به مردم در سنگرها و میادین حساس و کلیدی نظام سپری گردید.
ایشان در دوران مبارزات نهضت اسلامی با پایمردی،تیزهوشی و تحمل شکنجه در مسیر پیروزی انقلاب همت گمارد و پس از آن نیز با همراهی،وفاداری و ثبات قدم در کنار معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب در فراز و نشیب های فراوان و سختی های دوران دفاع مقدس و عرصه سازندگی و آبادانی میهن توانست کارنامه ی درخشانی را از خود به یادگار گذارد.

بی تردید نام و یاد آن فقید سعید و آثار خدمات گسترده و ماندگار ایشان در حافظه تاریخی ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی همواره باقی خواهد ماند.
اینجانب فقدان این سرمایه ی ارزشمند و گرانقدر انقلاب اسلامی  را به محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای،ریاست محترم جمهور و هیات محترم وزیران،خانواده ی آن مرحوم و ملت شریف و سربلند ایران اسلامی به وی‍‍ژه مردم آگاه و انقلابی شهرستان ماسال تسلیت عرض می نمایم ، امید است حضرت باریتعالی روح بزرگ ایشان را  در  جوار  مقتدایش امام راحل(ره) و سایر همسنگران به عرش پیوسته اش قرین رحمت و غفران واسعه فرماید.

محمود قاسم نژاد- فرماندار شهرستان ماسال

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه