امام جمعه ماسال در گفتگو با 8دی:

آیت الله هاشمی از سابقون نظام بودند / هیچ چیز نتوانست از ارادت مرحوم هاشمی نسبت به رهبری کم کند

امام جمعه ماسال مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را از سابقون نظام بر شمرد و گفت: هیچ چیز نتوانست از ارادت مرحوم هاشمی نسبت به رهبری کم کند.

آیت الله هاشمی از سابقون نظام بودند / هیچ چیز نتوانست از ارادت مرحوم هاشمی نسبت به رهبری کم کند

حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص رفتار ضد انقلاب مبنی بر تفرقه افکنی و رویاروی نیروهای انقلابی با معاندین نظام پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: رابطه آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبری معظم انقلاب یک رابطه دوستانه ای است که از قبل انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مرحوم آیت الله هاشمی از دوستان نزدیک مقام عظمای ولایت بوده است، افزود:  مرحوم آیت الله هاشمی و رهبر انقلاب همگام، هم فکر و همکار بوده اند و آنطور که مقام معظم رهبری در پیام خود مرقوم داشتند آیت الله هاشمی از یاران قدیم انقلاب و امام بوده است.

امام جمعه ماسال در ادامه گفت: آیت الله هاشمی از سابقون نظام بود و رابطه ایشان با امام خامنه ای به ۵۹ سال می رسد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ممکن است یک سری از اختلاف نظر ها و برخی از مسایل در نظرات و دیدگاه ها وجود داشته باشد، اظهار کرد: برخی از خناسان از مسئله اختلاف نظر و سلیقه مقام معظم رهبری با آیت الله هاشمی قصد سوءاستفاده داشتند و قصد داشتند بین این دو یار انقلاب فاصله ایجاد کنند.

وی به عشق و علاقه هاشمی نسبت به مقام معظم رهبری اشاره داشت و گفت: هیچ چیزی نتوانست از ارادت آیت الله هاشمی از رهبری کم کند و از بیانات مرحوم هاشمی است که اگر بخواهیم بگردیم و دو نفر را پیدا کنیم که اینقدر به هم نزدیک باشند بهتر از من و آقای خامنه ای پیدا نمی کنید.

امام جمعه ماسال به بیان خاطره ای از رابطه ولایت پذیری مرحوم هاشمی رفسنجانی نسبت به امام خامنه ای اشاره کرد و بیان داشت: در یک جایی که آقای هاشمی و حضرت آقا در خصوص یک موضوعی صحبت می کردند در حالی که اختلاف داشتند و به این نتیجه رسیده بودند که نمی توانند یکدیگر را قانع کنند دنبال چاره و توجیه می گشتند که آقای هاشمی بیان کرد شما ولی فقیه هستید و من وظیفه تبیعیت از شما را دارم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام خامنه ای و مردم ولایت مدار گیلان، گفت: رحلت آیت الله فقید هاشمی رفسنجانی یک خلا ای برای حوزه های علمیه، نظام و انقلاب که از یاران انقلاب و نظام بود و یقینا فقدان این یار سفر کرده انقلاب یک خلاءی است که ما هم این ضایعه بزرگ را هم به رهبری، هم به بیت و هم به مردم ایران تسلیت می گویم.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه